امام‌ جمعه اهل‌سنت بندرخمیر با بیان اینکه انسان مسلمان هدف واحدی دارد، گفت: هدف مسلمان ارتقا اخلاص و خدمت به جامعه و هدایت آن به سوی خوبی‌ها و درستی‌هاست.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالرئوف قتالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احکام حج و نقش مهم حج در تعامل ...

امام‌ جمعه اهل‌سنت بندرخمیر با بیان اینکه انسان مسلمان هدف واحدی دارد، گفت: هدف مسلمان ارتقا اخلاص و خدمت به جامعه و هدایت آن به سوی خوبی‌ها و درستی‌هاست.

خبرگزاری فارس: هدف مسلمان باید اصلاح جامعه به سوی درستی‌ها باشد

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالرئوف قتالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احکام حج و نقش مهم حج در تعامل و وحدت مسلمانان اظهار داشت: طبق آیه ۱۰۳ سوره مبارکه آل‌عمران که می‌فرماید «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» «و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید» باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم تا با وحدت جامعه اسلامی، اسلام در دنیا سرفراز شود.

وی با بیان اینکه انسان مسلمان هدف واحدی دارد گفت: هدف مسلمان ارتقای اخلاص و خدمت به جامعه بوده و از تفرقه و روی‌آوردن به دشمنان اسلام دوری می‌کند.

امام ‌جمعه اهل‌سنت بندرخمیر با اشاره به آیه ۴۶ سوره انفاق نیز اضافه کرد: در همه حال باید از دستورات خداوند و روایاتی که از وجود نازنین نبی‌اکرم (ص) نقل شده پیروی کرد و در صدد اصلاح در جامعه اسلامی به سوی خوبی‌ها و درستی‌ها بود.

وی در پایان آثار بد اعمالی چون غبطه و حسد را برشمرد، بر شهدای راه اسلام درود فرستاد و برای مغفرت مسلمانان دعا کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7394

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.