استاندار اصفهان گفت: کمبود نقدینگی و کاهش سرمایه در گردش به دلیل افزایش هزینه‌ها و کاهش تولید از مشکلات اساسی استان اصفهان است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی دقایقی پیش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در ارتباط با تشکیل کارگروه اشتغال استان اصفهان اظهار کرد: همواره سعی شده است ...

استاندار اصفهان گفت: کمبود نقدینگی و کاهش سرمایه در گردش به دلیل افزایش هزینه‌ها و کاهش تولید از مشکلات اساسی استان اصفهان است.

خبرگزاری فارس: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش از مشکلات فعلی اصفهان است

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی دقایقی پیش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در ارتباط با تشکیل کارگروه اشتغال استان اصفهان اظهار کرد: همواره سعی شده است جلسات کارگروه اشتغال استان شأن واقعی خود را داشته باشند و امروز نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی شده شأنیت این جلسه حفظ شود و آنچه را که مکلف هستیم به اجرا بگذاریم.

وی ادامه داد: آنچه به عنوان موانع در این جلسه ارائه می‌شود پیشنهادهایی را نیز در ارتباط با آنکه به وسیله اجتماع مدیران و همکاران استانی تهیه شده است نیز ارائه می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: موضوع اشتغال در استان اصفهان با توجه به اینکه این استان دارای بیشترین واحد صنعتی است و در بخش‌های مختلف دیگر نیز مولد بوده، موضوع مهمی است.

ذاکراصفهانی افزود: در چند سال گذشته با توجه به هدفمندی یارانه‌ها و تحریم‌هایی که به وجود آمد، موضوع اشتغال با مشکلاتی مواجه شد که به همت همکاران سعی به رفع آن کردیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان رتبه اول در تولید مسکن را دارد، اذعان کرد: به طور قطع رسیدن به چنین رتبه‌ای تلاش تمام مدیران را می‌طلبد و اگر همکاری این مسئولان نبود به این مهم دست نمی‌یافتیم.

استاندار اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش به دلیل افزایش هزینه‌ها و کاهش تولید مشکلی است که سالها با آن روبرو بوده‌ایم، اما در چند سال اخیر با تشکیل بنگاه‌های اقتصادی و صادرات بیشتر پول بیشتری را فراهم آورده‌ایم و شرایط بهتری داریم اما همچنان نیز این مشکل وجود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7387

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.