وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه روستائیان در حال حاضر از وضع خوبی برخوردار نیست گفت: این موضوع را در برنامه‌های دولت قرار داده‌ایم، اما در حال حاضر دولت بودجه کافی برای رسیدگی به این موضوع را ندارد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ربیعی عصر ...

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه روستائیان در حال حاضر از وضع خوبی برخوردار نیست گفت: این موضوع را در برنامه‌های دولت قرار داده‌ایم، اما در حال حاضر دولت بودجه کافی برای رسیدگی به این موضوع را ندارد.

خبرگزاری فارس: دولت بودجه‌ کافی برای رسیدگی به بیمه روستائیان ندارد

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، علی ربیعی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اصفهان اظهار کرد: کارگروه‌هایی که در استان تشکیل می‌شوند باید فعالیت خود را ادامه دهند، چراکه فعالیت این کارگروه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پایه‌های اشتغال باید در این کارگروه‌ها قرار داده شود.

وی با اشاره به صحبت‌های علیرضا ذاکراصفهانی استاندار اصفهان، افزود: در جلسه گذشته دولت تعداد ۳۰ مصوبه به تصویب رسید و ابلاغ شد که پیگیری‌های ان باید در کارگروه‌های استانی صورت گیرد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر در خصوص اضافه کردن بعضی مشاغل به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور ناچاریم با توجه به صندوق دولت، دقت بیشتری داشته باشیم و زمان بیشتری را برای آن بگذاریم.

ربیعی اذعان داشت: در حال حاضر رقم قابل توجهی از نقدینگی در دست مردم است که باید روش قانونمندی در جهت جذب سرمایه‌های اندک مردمی و ایجاد امنیت لازم داشته باشیم.

وی در خصوص بیمه روستائیان نیز گفت: بیمه روستائیان در حال حاضر از وضع خوبی برخوردار نیست و این موضوع را در برنامه‌های دولت نیز قرار داده‌ایم، اما در حال حاضر دولت بودجه کافی برای رسیدگی به این موضوع را ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7379

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.