مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: ۸۸۰ زائر حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی زاهدان عازم مدینه منوره خواهند شد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن اعرابی عصر امروز در جلسه هماهنگی ارگان‌های مرتبط با حج تمتع از آمادگی کامل این اداره کل و تمامی ارگان‌های دست‌اندر‌کار جهت اعزام زائران حج تمتع ...

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: ۸۸۰ زائر حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی زاهدان عازم مدینه منوره خواهند شد.

خبرگزاری فارس: اعزام حجاج از فرودگاه بین‌المللی زاهدان به مدینه منوره

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حسن اعرابی عصر امروز در جلسه هماهنگی ارگان‌های مرتبط با حج تمتع از آمادگی کامل این اداره کل و تمامی ارگان‌های دست‌اندر‌کار جهت اعزام زائران حج تمتع به خانه وحی خبر داد.

وی افزود: ۸۸۰ زائر حج تمتع در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه سال جاری با سه پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان عازم مدینه منوره خواهند شد.

اعرابی بیان کرد: این تعداد زائر در ۲۴ شهریور با دو فروند هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ شرکت هواپیمایی صعودی در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و ۲۳:۳۰ دقیقه و در ۲۵ شهریور با یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ شرکت فوق در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه فرودگاه زاهدان را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

وی از عموم شهروندان و بدرقه کنندگان زائران خواست به علت محدودیت‌های ترافیکی و سهولت در اعزام زائران از همراهی و تجمع در فرودگاه خودداری کنند..

وی از زائران نیز خواست تا ۴ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند تا از تاخیرات احتمالی پروازها جلوگیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7378

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.