معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تعاون نقش تاثیرگذار و شایانی در توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی، افزایش تولید و بهره‌وری و بهبود سیستم توزیع داشته است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد دهقان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی که در ...

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تعاون نقش تاثیرگذار و شایانی در توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی، افزایش تولید و بهره‌وری و بهبود سیستم توزیع داشته است.

خبرگزاری فارس: نقش تاثیرگذار تعاون در توسعه اقتصادی کشور

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد دهقان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی که در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: خلق حماسه شگرف با مشارکت جمعی ملت ایران در حوزه سیاسی و انتخاب ریاست جمهور و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا یک نوع تعاون محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بخش تعاون به عنوان دومین بخش اقتصاد ایران، تصریح کرد: تعاون در ۳۵ سال گذشته نقش شایانی در توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی، افزایش تولید و بهره‌وری و بهبود سیستم توزیع داشته است.

دهقان ادامه داد: در حال حاضر بخش تعاون کشور تأثیر غیر قابل انکاری در معاملات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارد.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: آذربایجان غربی با وجود ۵ هزار و ۹۶۴ تعاونی و عضویت ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۹۳ نفر رتبه ۱۱ کشوری را از نظر تعداد تعاونی‌ها به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با توجه به این ظرفیت در سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جایگاه ویژه‌ای در افق یک هزار و ۴۰۴ برای سهم تعاونی‌ها در بخش اقتصاد کشور لحاظ شده است.

دهقان اضافه کرد: با ایجاد تعاونی‌ها و آماده‌سازی زیرساخت‌های عمومی به منظور حمایت از شکوفایی کار و اشتغال در کشور به این مهم دست می‌یابیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7373

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.