مخالفان دولت آلمان رویکرد دولت این کشور درباره سوریه و اقدامات دولت و صدراعظم را در قبال مشارکت در اقدام نظامی احتمالی در سوریه، به رویکردی زیگزاگی توصیف کردند.   به گزارش پیارم  به نقل از خبرگزاری آلمان، «پیر اشتاین‌بروک» نامزد حزب سوسیال‌دموکرات آلمان در انتخابات پارلمانی آینده و رقیب «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در انتقاد از سیاست‌های ...

مخالفان دولت آلمان رویکرد دولت این کشور درباره سوریه و اقدامات دولت و صدراعظم را در قبال مشارکت در اقدام نظامی احتمالی در سوریه، به رویکردی زیگزاگی توصیف کردند.

خبرگزاری فارس: مخالفان دولت آلمان: مرکل سیاست زیگزاگی در قبال سوریه در پیش گرفته است

 

به گزارش پیارم  به نقل از خبرگزاری آلمان، «پیر اشتاین‌بروک» نامزد حزب سوسیال‌دموکرات آلمان در انتخابات پارلمانی آینده و رقیب «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در انتقاد از سیاست‌های دولت درباره سوریه گفت: «من همچنان معتقدم و می گویم که صد ساعت تعامل بهتر از یک دقیقه حمله است.»

«کلاودیا روت» رئیس‌ حزب سبز سیاست کنونی آلمان درباره سوریه را به کابوسی زیگزاگی تعبیر می‌کند. وی به ویژه به  نشست اخیر کشورهای گروه ۲۰  درباره  اقدام احتمالی نظامی اشاره کرد و گفت: «باید به پاسخی مشترک برسیم اما باید پاسخی درست یافت.»

«یان فان‌آکن» از حزب چپ نیز گفت: «حمایت از دولت آلمان در  نشست گروه ۲۰ در زمینه بحران سوریه، حرکت در جهت ائتلاف جنگ‌طلبانه اوباماست.»

وی خواستار نشست فوق العاده پارلمان با هدف جلوگیری از مداخله آلمان در بحران سوریه شد.

مرکل در آخرین موضع‌گیری درباره سوریه از اتحادیه اروپا در زمینه پاسخ به حملات شیمیایی در سوریه حمایت کرد و در این مورد به اظهارات «گیدو وستروله» وزیر خارجه درباره انتظار تا اعلام نتیجه گزارش ناظران اشاره کرد.

وی گفته است که کشورش همراستا با فرانسه منتظر گزارش ناظران سازمان ملل متحد در سوریه خواهد ماند و سپس درباره اقدام نظامی در سوریه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7372

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.