جوان ۲۴ ساله نوشهری که در اثر سوختگی شدید برای درمانش دچار مشکل مالی است برای ادامه درمان دل در گرو هموطنان نوع دوست خود، دل‌خوش کرد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، این روزها کمک و جوانمردی و مروت ایرانیان زبا‌نزد خاص و عام است. ایرانیان در کمک و جوانمردی ...

جوان ۲۴ ساله نوشهری که در اثر سوختگی شدید برای درمانش دچار مشکل مالی است برای ادامه درمان دل در گرو هموطنان نوع دوست خود، دل‌خوش کرد.

خبرگزاری فارس: استمداد جوان نوشهری که سوختگی را می‌سوزاند + تصاویر

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، این روزها کمک و جوانمردی و مروت ایرانیان زبا‌نزد خاص و عام است.

ایرانیان در کمک و جوانمردی به خوبی شعر بنی‌آدم اعضای یکدیگرند  که در آفرینش زیک گوهرند را به خوبی درک کردند.

این بار جوانی اهل نوشهر ۲۴ ساله دست نیاز نه، دل به مهربانی مردم ایران دوخت.

حجب و حیا خانواده اجازه نمی‌دهد که اسمش نیز در رسانه‌ها مطرح شود.

در اسفند سال ۹۰ دچار سانحه سوختگی شد.

از انتهای سال ۹۱ تاکنون روی خوش را ندید و در بستر بیماری دل در گرو کمک به ما دوخته است.

خانواده هر چه در توان داشت تاکنون برای مداوایش در طبق اخلاص گذاشتند.

با پیکان مدل قدیمی و سن ۷۲ پدر اگر کسی خرج زندگی را هم دربیاورد شاه‌کار کرده است تا برسد به اینکه جوانی نیز در خانه زمین‌گیر باشد.

با این حال مادرش با سیلی صورتش را سرخ نگه داشت و درآمد مسافرکشی شوهرش را خرج دوا و درمان پسری کرد که قرار بود کمک کار پدر باشد و  میوه دل مادر.

حادثه خبر نکرد و نگاه جوان ۲۴ ساله خانواده با ۵۴ درصد سوختگی نه تنها کمک کار پدر نشد هزینه سنگین مداوا کمرش خانواده‌اش را زیر بار مشکلات درمانش خم کرد.

مادر که می‌بیند تلاش مرد ۷۲ ساله‌اش برای تامین درمان جواب‌گو نیست، از طرفی نمی‌تواند رنج جگر گوشه‌اش را ببیند با وجود حجب و حیای که دارد دیگر نمی‌تواند جلوی بغضش را بگیرد و ناخواسته این بغضش به گریه و ناله تبدیل می‌شود و صدایش به رسانه‌ها می‌رسد.

وی حالا یک گوش شنوا برای بیان درد و دلش پیدا کرد و می‌گوید: هر شش ماه یک بار پسرش را  را برای انجام سیر معالجات نزد پزشک می برد.

اوی گفت: دار و ندارش را برای درمان پسرش فروحته است و تاکنون از توانست مشکل درمانی پسرش را رفع کند ولی دیگر فقط فرش زیرپایش مانده و درمان نیمه تمام جیگر گوش‌اش.

طبیبان دلش را به انجام دو عمل دل خوش‌کردند؛، امیدش به خدا است ولی برای عمل پولی در بساط ندارد و تحمل رنج جگر گوش‌اش نیز درد آور شد.

گریه‌های مداوم مادری که رنج بیمارداری پسرش چین و چروک صورتش را بیشتر کرد توان هم‌کلامی ما را از وی می‌گیرد.

شماره تماس ۰۹۳۹۱۹۰۰۶۹۵ خانواده نوشهری و شماره‌ای که خیران می‌توانند برای کمک به این خانواده انجام دهند را در اختیار کاربران فارس قرار می‌دهیم.

شماره حساب: ۰۳۴۱۱۵۰۹۴۹۰۰۷  بانک ملی (سیبا)

برای جلب اعتماد کاربران و تایید این خبر و درخواست، جواد بسطامی مدیر بهزیستی شهرستان نوشهر با تایید مشکلات این خانواده نوشهری بیان داشت: مردم با طیب خاطر نسبت به کمک به این خانواده اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7368

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.