وزیر راه دولت دهم با اشاره به تدریس برخی از دولتی‌ها در دانشگاه علم‌و صنعت، درباره کمک ۱۶ میلیاردی به دانشگاه ایرانیان گفت: من در جریان این قضیه نیستم، ولی احمدی‌نژاد کار غیر قانونی نمی‌کند. به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، حمید بهبانی وزیر راه دولت دهم و از اساتید دانشگاه علم و ...
وزیر راه دولت دهم با اشاره به تدریس برخی از دولتی‌ها در دانشگاه علم‌و صنعت، درباره کمک ۱۶ میلیاردی به دانشگاه ایرانیان گفت: من در جریان این قضیه نیستم، ولی احمدی‌نژاد کار غیر قانونی نمی‌کند.

به گزارش پیارم به نقل از  جام نیوز، حمید بهبانی وزیر راه دولت دهم و از اساتید دانشگاه علم و صنعت، درباره وزرای سابقی که در سال جاری در دانشگاه علم‌ و صنعت تدریس می‌کنند، گفت: بنده، شیخ الاسلام وزیر کار و امور اجتماعی، کامران دانشجو، احمدی ‌نژاد و حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور از افرادی هستیم که در دانشگاه علم و صنعت تدریس می‌کنیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره کمک ۱۶ میلیاردی دولت به دانشگاه احمدی‌نژاد نیز گفت: من در جریان این قضیه نیستم، ولی قطعا احمدی نژاد کار غیرقانونی انجام نمی‌دهد.

 

وزیر راه دولت دهم درباره دروس احمدی نژاد نیز گفت: وی دروس مربوط به حمل و نقل و دانشجو دروس مهندسی مکانیک را در این دانشگاه تدریس می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7366

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.