معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان و نخست وزیر سوریه امروز (یکشنبه) در گفت‌وگوی تلفنی آخرین وضعیت همکاری‌های دو کشور به ویژه در بخش مناسبات اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.   به گزارش پیارم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌ اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با نخست وزیر سوریه با اشاره به روابط تاریخی و صمیمانه دو کشور ...

معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان و نخست وزیر سوریه امروز (یکشنبه) در گفت‌وگوی تلفنی آخرین وضعیت همکاری‌های دو کشور به ویژه در بخش مناسبات اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری فارس: ایران به حمایت‌های خود از سوریه ادامه می‌دهد

 

به گزارش پیارم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌ اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با نخست وزیر سوریه با اشاره به روابط تاریخی و صمیمانه دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به حمایت‌های خود از محور مقاومت و به ویژه سوریه ادامه خواهد داد.

جهانگیری همچنین بر عزم دولت جدید ایران در خصوص تقویت هر چه بیشتر همکاری های دو کشور به ویژه در ابعاد سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه خاطرنشان کرد: دولت و ملت سوریه در سایه حمایت های دوستان خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران، بحران فعلی را پشت سر خواهند گذاشت و پیروز نهایی خواهند بود.

در این تماس تلفنی، طرفین موانع و مشکلات پیش روی همکاریهای اقتصادی تهران- دمشق و راهکارهای از میان برداشتن این موانع را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7352

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.