منابع مصری گزارش دادند مردم مصر فردا دوشنبه بنا به دعوت جریان ناصری در محکومیت هر گونه تجاوز به سوریه مقابل سفارت آمریکا در قاهره تظاهرات می‌کنند. به گزارش پیارم، به نقل از پایگاه الیوم السابع، جریان ناصری به رهبری مهندس «عبدالحکیم جمال عبدالناصر» فرزند رئیس جمهور اسبق مصر، فردا دوشنبه مقابل سفارت آمریکا تظاهرات برگزار می‌کنند. تظاهرات‌کنندگان ...

مصری‌ها فردا در محکومیت حمله به سوریه تظاهرات می‌کنند

منابع مصری گزارش دادند مردم مصر فردا دوشنبه بنا به دعوت جریان ناصری در محکومیت هر گونه تجاوز به سوریه مقابل سفارت آمریکا در قاهره تظاهرات می‌کنند.

به گزارش پیارم، به نقل از پایگاه الیوم السابع، جریان ناصری به رهبری مهندس «عبدالحکیم جمال عبدالناصر» فرزند رئیس جمهور اسبق مصر، فردا دوشنبه مقابل سفارت آمریکا تظاهرات برگزار می‌کنند.

تظاهرات‌کنندگان حمایت خود از سوریه و مخالفت با هر گونه دخالت بیگانگان در امور این کشور را اعلام و اتخاذ موضع جدی و قاطع عربی برای ممانعت از دخالت آمریکا در امور وطن عربی را درخواست می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، ساعت ۴ عصر فردا دوشنبه برابر با ۹ سپتامبر در میدان التحریر تجمع کرده و به سمت سفارت آمریکا حرکت خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7345

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.