کارمندان معترض فدراسیون کشتی با مدیریت حجت‌الله خطیب در آستانه انفصال از خدمت هستند. به گزارش پیارم به نقل از مدال نیوز،  عدم پرداخت چندین ماهه حق بیمه پرسنل فدراسیون کشتی و همچنین دیرکرد دو ماهه در پرداخت حقوق، باعث اعتراض شدید کارمندان این فدراسیون شده، به طوری که اکنون همه آنها پشت در اتاق سرپرست فدراسیون اعتصاب ...

جنجال دوباره در کشتی؛ انفصال از خدمت در انتظار کارمندان خطیب!

کارمندان معترض فدراسیون کشتی با مدیریت حجت‌الله خطیب در آستانه انفصال از خدمت هستند.

به گزارش پیارم به نقل از مدال نیوز،  عدم پرداخت چندین ماهه حق بیمه پرسنل فدراسیون کشتی و همچنین دیرکرد دو ماهه در پرداخت حقوق، باعث اعتراض شدید کارمندان این فدراسیون شده، به طوری که اکنون همه آنها پشت در اتاق سرپرست فدراسیون اعتصاب کرده و خواهان دیدار با خطیب هستند.

خطیب نیز این افراد ناراضی را به اتاقش راه نمی‌دهد و از آنها خواسته که با دبیر فدراسیون (توپچی) دیدار کرده و اعتراض‌شان را به وی اعلام کنند.
کارمندان فدراسیون که چندی پیش نیز نارضایتی خود را با اعتصاب پشت در اتاق خطیب اعلام کرده و با وساطت و قول حسن رنگرز، به اعتصاب‌شان پایان دادند، این‌بار حرف خطیب را قبول نکرده و تا زمانی که با خطیب صحبت نکنند دست از اعتصاب بر نخواهند داشت.
عدم پرداخت ۹ ماهه حق بیمه باعث شده که کارمندان پرتعداد فدراسیون که بسیاری از آنها از سابقه بیمه بالایی برخوردارند، در آستانه انفصال از خدمت قرار گیرند و همین امر بیش از هر چیزی آنها را نگران کرده است.
پرسنل فدراسیون دو ماه حقوق طلبکارند و دیرکرد در پرداخت حقوق در فدراسیون خطیب به عادت تبدیل شده است.
ظاهرا آنها از این جهت امروز را برای اعتصاب خود انتخاب کرده‌اند که شنیده‌اند فردا ۱۵۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز می‌شود و قرار است این پول هزینه اعزام تیم به مسابقات جهانی مجارستان شود.
رقابت‌های جهانی اواخر شهریور ماه در مجارستان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7343

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.