العربی: حمله به سوریه، کل منطقه را به آتش می‌کشد دبیرکل اتحادیه عرب بار دیگر بر مخالفت با حمله به سوریه تاکید کرد و هشدار داد که حمله به سوریه کل منطقه را به آتش می‌کشد. به گزارش پیارم به نقل از فارس، «نبیل العربی» در مصاحبه با روزنامه الاهرام گفت: نمی‌توان بیانیه‌های اتحادیه عرب را که ...

العربی: حمله به سوریه، کل منطقه را به آتش می‌کشد

العربی: حمله به سوریه، کل منطقه را به آتش می‌کشد

دبیرکل اتحادیه عرب بار دیگر بر مخالفت با حمله به سوریه تاکید کرد و هشدار داد که حمله به سوریه کل منطقه را به آتش می‌کشد.

به گزارش پیارم به نقل از فارس، «نبیل العربی» در مصاحبه با روزنامه الاهرام گفت: نمی‌توان بیانیه‌های اتحادیه عرب را که طی آن مداخله شورای امنیت و اتخاذ تدابیری در سوریه را خواستار شده بود، به عنوان موافقت این اتحادیه با حمله به سوریه تلقی کرد.

وی افزود: متوسل شدن به سازمان ملل به معنای ناتوانی عربی نیست زیرا ما در سایه نظام بین‌المللی زندگی می‌کنیم و در مرحله کنونی به یک شرایط دشوار رسیدیم و مشکل به دلیل عدم حل و فصل قضیه سوریه پیچیده‌تر شده است.

العربی در ادامه مخالفت با هر گونه حمله آمریکا به سوریه بدون موافقت شورای امنیت را اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حمله آمریکا به سوریه، در راستای اجرای طرح آمریکا و تکمیل طرح خاورمیانه بزرگ است، اظهار داشت: ما این طرح‌ها و توطئه‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و ما اساسا مخالف هر گونه توطئه‌ای هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7314

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.