سیاستمدار برجسته مصری و مؤسس جریان مردمی در این کشور، سیاستهای اتحادیه عرب در حمایت از حمله آمریکا به سوریه را به شدت محکوم کرد. به گزارش پیارم به نقل از العالم، “حمدین صباحی” امروز (شنبه) با تأکید بر مخالفتش هر گونه تجاوز به سوریه اظهار داشت: ما از سوریه دفاع می کنیم تا همواره ...

سیاستمدار برجسته مصری و مؤسس جریان مردمی در این کشور، سیاستهای اتحادیه عرب در حمایت از حمله آمریکا به سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پیارم به نقل از العالم، “حمدین صباحی” امروز (شنبه) با تأکید بر مخالفتش هر گونه تجاوز به سوریه اظهار داشت: ما از سوریه دفاع می کنیم تا همواره قوی و مقاوم در مقابل تجاوزگران بأیستد.

صباحی در کنفرانس احزاب و جریانهای مصری تحت عنوان “مخالفت جهان عرب با تجاوز آمریکا به سوریه” در پایتخت مصر، دخالتهای آمریکا در امور داخلی کشورهای منطقه را محکوم کرد و گفت: تجاوز احتمالی امریکا به سوریه قبل از هر کسی، به زیان کشورهای عربی طرفدار این حمله خواهد بود.

وی در ادامه با انتقاد شدید از موضع اتحادیه عرب در حمایت از حمله به سوریه، خاطرنشان کرد: مجلس عوام انگلیس که موضعی ضد جنگ علیه سوریه اتخاذ کرده، عرب تر از اتحادیه عرب است!

حمدین صباحی در بخش دیگری از اظهاراتش تأکید کرد: امروزه در سوریه شاهد اقدامات تروریستی و خشونت بار گروههایی وابسته به کشورهای مختلف هستیم، که در حال کشتار شهروندان سوری هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7311

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.