به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام حاجی آباد مراسم جشن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور جمعی از عموم مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.   به گزارش پیارم، در این مراسم حجه الاسلام مجتبی شامحمدی امام جماعت مسجد جامع و مسئول دفتر امام ...

به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام حاجی آباد مراسم جشن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور جمعی از عموم مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پیارم، در این مراسم حجه الاسلام مجتبی شامحمدی امام جماعت مسجد جامع و مسئول دفتر امام جمعه حاجی آباد ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به بیان فضائل ومناقب آن بانوی بزرگوار پرداختند.

 

وی افزود:حضرت معصومه (س) عالمانه به حمایت از ولایت پرداخت و حیات و زندگی خود در دفاع از ولایت را در این دیدند که در کنار امامت و ولایت قرار گیرد و بنابراین از مدینه به قصد مرو حرکت کردند.

 

حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به روشنگری‌های حضرت معصومه (س) در خصوص ولایت اهل بیت (ع) گفت: آن حضرت در مسیر حرکت توطئه دشمنان را برملا کرده و دشمن که این سخنان را بر‌نمی‌تافت به این کاروان حمله کرده و پاسداران آن را به شهادت رسانده و فاطمه معصومه (س) را مسموم کردند.

 

وی حضرت معصومه (س) را نمونه و الگوی مناسبی برای زنان و دختران مسلمان دانست و گفت: حفظ حجاب و عفاف و در عین حال مبارزه و هجرت مهم‌ترین خصوصیت حضرت معصومه (س) و بهترین درس برای دختران امروز است.

 

در ادامه محمد امین سالاری ازمداحان شهرستان به مدیحه سرائی در مدح و منقبت حضرت معصومه(س)پرداخت.

 

گفتنی است،همزمان با سالروز ولادت جشن میلاد حضرت معصومه (س) مراسمات در روستاهای این شهرستان نیز با حضور روحانیون مستقر و هیئات مذهبی برگزار شد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7304

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.