رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:از مناسبت ها در طول سال تحصیلی و هر فرصت مناسب دیگری برای بیان شان و منزلت اهل بیت استفاده نموده و ضمن بیان فضیلت های ائمه اطهار دانش آموزان را به فراگیری و مطالعه در زمینه اهل بیت حضرت رسول (ص)ترغیب نمائیم. به گزارش پیارم.رئیس اداره آموزش ...

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:از مناسبت ها در طول سال تحصیلی و هر فرصت مناسب دیگری برای بیان شان و منزلت اهل بیت استفاده نموده و ضمن بیان فضیلت های ائمه اطهار دانش آموزان را به فراگیری و مطالعه در زمینه اهل بیت حضرت رسول (ص)ترغیب نمائیم.


به گزارش پیارم.رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر،بیان داشت : حضرت معصومه (س)نمونه ای کامل از زهد و تقواست که الگوی بسیار مناسبی برای دختران و بانوان ایران اسلامی می باشند.رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی این شهرستان اظهار داشت :از مناسبت ها در طول سال تحصیلی و هر فرصت مناسب دیگری برای بیان شان و منزلت اهل بیت استفاده نموده و ضمن بیان فضیلت های ائمه اطهار دانش آموزان را به فراگیری و مطالعه در زمینه اهل بیت حضرت رسول (ص)ترغیب نمائیم .در پایان این نشست به فرهنگیانی که نام همسر و یا فرزندان آنان معصومه بود به رسم یادبود هدایایی اهداء شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7301

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.