قرار است امشب آیت‌الله رفسنجانی با یک عضو شورای شهر که از دوستان قدیمی وی است دیدار و در خصوص شهرداری فرزندش رایزنی کند.   به گزارش خبرنگار فارس، فردا قرار است در جلسه غیرعلنی شهردار تهران انتخاب شود. محسن هاشمی مدیر عامل سابق متروی تهران و محمد باقر قالیباف ۲ نامزد نهایی برای ریاست ...

قرار است امشب آیت‌الله رفسنجانی با یک عضو شورای شهر که از دوستان قدیمی وی است دیدار و در خصوص شهرداری فرزندش رایزنی کند.

خبرگزاری فارس: هاشمی پدر به کمک پسر می‌آید/ دعوای زرگری برای انتخاب سرپرست شهرداری

 

به گزارش خبرنگار فارس، فردا قرار است در جلسه غیرعلنی شهردار تهران انتخاب شود.

محسن هاشمی مدیر عامل سابق متروی تهران و محمد باقر قالیباف ۲ نامزد نهایی برای ریاست شهرداری تهران هستند.

در حال حاضر تعداد آرای محمد باقر قالیباف بیشتر است اما شنیده شده که قرار است امشب آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در منزل یک عضو شورای شهر که از دوستان قدیمی و مبارزاتی وی است رایزنی و او را درخصوص رای دادن به فرزندش متقاعد کند.

این در حالی است که این عضو شورای شهر  امروز در جلسه‌ای اعلام کرده که من تحت تاثیر رایزنی و وساطتی قرار نمی‌گیرم و قدم هاشمی هم سر چشم ماست ولی من تصمیم خود را گرفته ام.

این عضو شورای شهر گفته است قرار است به محمدباقر قالیباف رای دهم و در تصمیم گیری خود مصمم هستم و کسی نمی تواند تصمیمم را عوض کند.

همچنین فردا قرار است در جلسه رای گیری درگیری مصلحتی! ایجاد شده و در نهایت شهردار تهران انتخاب نشود و برای مدتی سرپرست انتخاب کنند تا بدین ترتیب وقت کشی کرده تا بتوانند برای محسن هاشمی رای جمع‌آوری کنند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس قرار است بر اساس این سناریو مصطفی سلیمی شهردار فعلی منطقه ۲۱ موقتا سرپرست شود تا تکلیف شهردار تهران مشخص شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7300

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.