طی آیینی باشکوه با حضور مسئولان از بهورزان شهرستان بستک در سالن پیامبر اعظم این شهرستان تجلیل شد.   به گزارش پیارم  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک در آیین تجلیل از بهورزان این شهرستان گفت: سلامت یکی از ارکان اساسی جامعه است و پیشرفت در حوزه‌های ...

طی آیینی باشکوه با حضور مسئولان از بهورزان شهرستان بستک در سالن پیامبر اعظم این شهرستان تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: بهورزان بستکی تجلیل شدند

 

به گزارش پیارم  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک در آیین تجلیل از بهورزان این شهرستان گفت: سلامت یکی از ارکان اساسی جامعه است و پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در گرو جامعه سالم است.

محمد طاهر بنازدل با اشاره به اینکه سلامت در کنار امنیت دو مقوله مهم و مکمل یکدیگرند، خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به مقوله انسان سالم و سلامتی دارد  و از این رو نگاه به سلامت نگاهی ویژه ای در احادیث و روایات شده است.

وی نقش بهورز در ارتقا جایگاه سلامت روستا را نقش مهمی و موثر عنوان کرد و گفت: با استقرار نظام شبکه در کشور و راه اندازی خانه‌های بهداشت شاخص‌های سلامت در اقصی نقاط روستاها افزایش یافته است و امروزه بهبود و ارتقا بسیاری از شاخص‌ها مرهون تلاش نیروهای خدومی همچون بهورزان هستیم.

این مسئول افزود: الگوبرداری از نظام شبکه کشور توسط بسیاری از کشورهای منطقه نقطه عطفی در جایگاه بهورزان در این چرخه هستیم.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک یادآور شد: خوشبختانه با همت بهورزان و سایر تیم‌های سلامت در شهرستان بستک امروز شاخص‌های سلامت افزایش یافته است و در بحث شاخص مادران باردار در طی هفت سال گذشته فقط یک مورد مرگ مادر اتفاق افتاده است.

وی توجه به امر آموزش را از مباحث بسیار مهم بهورزان دانست و اظهار داشت: آموزش به روز و علمی منجر به ارتقا دانش و در کار نیز موجب رضایتمندی مردم از دریافت خدمات خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7297

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.