نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به اظهارات امام جمعه موقت مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد واکنش نشان داد. به گزارش پیارم به نقل از صبح توس، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی نسبت به اظهارات امام جمعه موقت مشهد واکنش نشان داد. واکنش ...

واکنش کریمی به اظهارات امام جمعه موقت مشهد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به اظهارات امام جمعه موقت مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد واکنش نشان داد.

به گزارش پیارم به نقل از صبح توس، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی نسبت به اظهارات امام جمعه موقت مشهد واکنش نشان داد.

واکنش کریمی قدوسی به اظهارات حجت الاسلام فرزانه، امام جمعه موقت به شرح ذیل است و به درخواست نماینده مجلس، هیچ گونه تغییری در متن خبر صورت نگرفته است:

حاج آقای فرزانه به جای اینکه اول فتنه را محکوم کنند که بگوید اینها موج سواری کردند، اظهار می کنند که برخی ها از فتنه موج سواری کردند.

این ها همان کسانی هستند که زمانی که آقا مظلوم بود یک کلمه حرف نمی زدند، هشت سال مقابل دولت ایستادند و هرچه به زبانشان آمد گفتند و هر کاری کردند. حالا این دولتی که کابینه اش کابینه فتنه را هرگز محکوم نمی کنند و خواستار سکوت و آرامش نیز هستند.

آقای فرزانه باید مراعات کند و مروت داشته باشند و اینجور رهبری را تنها نگذارند، شما در خطبه های نماز که متعلق به حکومت اسلامی و منصوب شده از جایگاه رهبری هستید، همانجوری که مقام معظم رهبری عمل می کنند شما هم عمل کنید، اول فتنه را محکوم کنید، لشگر کشی را محکوم کنید و بعد بگویید برخی آقایان هم موج سواری کردند.

بنده با کسی رودربایستی نداریم و نماینده ملت هستیم، من ۳۰ سال کارم امنیت بوده و دیدم در فتنه چکار کردند، مگر این بسجیان صحنه را خالی می کنند؟ هنوز مقام معظم رهبری یقه فتنه را رها نکردند، شما شاگرد مقام معظم رهبری هستید، پای درس ایشان بزرگ شدید، دارید جفا می کنید؟!

ما شما را دوست داریم و شاگرد پای درس شما بودیم اما از شما خواهش می کنیم همانطور که مقام معظم رهبری سخن می گویند شما هم در خطبه ها سخنرانی کنید. همانطور که فتنه را محکوم می کنند، اگر شاگرد رهبری هستید همانطور نه کم نه زیاد محکوم کنید.

صبح توس موظف است اولین نقد را از قول بنده بدون اینکه کلمه ای جا بیفتد نسبت به خطبه های سیاسی امام جمعه موقت مشهد منتشر کند و در غیر این صورت مدیون امام هشتم(ع) هستید.

همچنین روایت خواندنی کریمی قدوسی از دیدار با بشار اسد و سید حسن نصرالله به زودی منتشر می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7284

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.