عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های بارز بسیج گفت: بسیج؛ حرکتی داوطلبانه برای احیای ارزش‌های اسلامی است. Tweet   کاظم عبادی امروز  با اشاره به افق چشم‌اندازهای شورای چهارم گفت: در این دوره علاوه بر تکمیل پروژه‌ها و افزایش سرانه‌های فیزیکی شهر به‌دنبال راهکاری برای ارتقای فرهنگ شهروندی در میان اهالی هستیم. وی ...

عضو شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های بارز بسیج گفت: بسیج؛ حرکتی داوطلبانه برای احیای ارزش‌های اسلامی است.

خبرگزاری فارس: بسیج؛ حرکتی داوطلبانه برای احیای ارزش‌های اسلامی

 

کاظم عبادی امروز  با اشاره به افق چشم‌اندازهای شورای چهارم گفت: در این دوره علاوه بر تکمیل پروژه‌ها و افزایش سرانه‌های فیزیکی شهر به‌دنبال راهکاری برای ارتقای فرهنگ شهروندی در میان اهالی هستیم.

وی عنوان کرد: فرهنگ تعریف چند جانبه و گسترده‌ای دارد و اگر مفاهیم آن در میان شهروندان نهادینه شود بسباری از مشکلات حقوقی، خدماتی و حتی آسیب‌های اجتماعی این شهر کاهش خواهد یافت.

وی معتقد است: آگاه‌سازی شهروندان از اهمیت رعایت حقوق شهروندی که شامل فرهنگ آپارتمان‌نشینی، ترافیک، نظافت شهر، استفاده از اماکن عمومی، تردد صحیح در معابر و … می‌شود می‌تواند آرامش و آسایش نسبی را در شهر حکم‌فرما کند و علاوه بر آن از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی و آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری به‌عمل آورد.

از نگاه عبادی، فرهنگ‌سازی به ایجاد زیرساخت‌ها و اطلاع‌رسانی برای به‌کارگیری صحیح از امکانات موجود است که تحقق این امر در اولویت کارهای اعضای شورای جدید قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7280

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.