جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران از گردنه تهدیدات دشمن علیه خود عبور کرده است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سلامی عصر امروز در مراسم یادواره ۳۵۰ شهید توپخانه و دیدبانی استان اصفهان و چهار‌محال و بختیاری اظهار کرد: شهدا گوهر فضیلت ملت ایران هستند. سردار سلامی از ...

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران از گردنه تهدیدات دشمن علیه خود عبور کرده است.

خبرگزاری فارس: ‌ملت ایران از گردنه تهدیدات دشمن عبور کرده / امروز محشر جهان اسلام است

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سلامی عصر امروز در مراسم یادواره ۳۵۰ شهید توپخانه و دیدبانی استان اصفهان و چهار‌محال و بختیاری اظهار کرد: شهدا گوهر فضیلت ملت ایران هستند.

سردار سلامی از فرماندهان ۸ سال جنگ تحمیلی در باب تجلیل از شهدای ۸ سال دفاع مقدس علی‌الخصوص شهیدان توپخانه و دیدبانی گفت: هرچه از شهیدان تجلیل کنیم از شکوه و عظمت یک ملت بزرگ تجلیل کرده‌ایم.

وی بیان کرد: شهیدان ما در دفاع مقدس تجسم ما را از شهدا تغییر دادند و از جلوه‌های صرفاً روحانی به جلوه‌های جسمانی سوق بخشیدند. شهیدان ما با عینیت بخشیدن به مقام شهادت تصاویر آسمانی انسان‌های شهید را در روی زمین تجسم بخشیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ قرآن شهیدان را زنده معرفی می‌کند شهیدان هرگز نمی‌میرند و در نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی اذعان داشت: همه شهدا یک روح واحدند، یک روح الهی و جاودانه و به خدا پیوسته‌اند و به همین دلیل همواره یا و خاطره آنها زنده است.

سلامی عنوان کرد:‌ ما مطمئنیم هیچ خانواده‌ای، هیچ مادری شهیدان خود را فراموش نکرده است بلکه آنها را زنده‌تر از قبل در نزد خود حس می‌کنند.

وی بیان داشت: شهیدان در کنار پیامبران در بهشت در نزد خداوند متعال در حال بهره‌مندی از نعمت‌های الهی هستند. شهیدان فضیلت‌های عالم در قاب انسان هستند، شهیدان تجلی یافته ارزش‌های الهی در وجود یک انسان می‌باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هر کشوری با شناسنامه‌ای از هویت خود در جهان شناخته می‌شود. شهیدان نگارندگان کتاب هویت ملی و شخصیت دینی و انقلابی ما هستند.

وی اظهار داشت: شهیدان سند زنده افتخار، اقتدار و عزت هویت ملی ایران در جهان هستند. شهیدان ملت ایران را ملتی مقاوم، آزاد، مستقل، مؤمن، با فرهنگ، ایثارگر، شجاع و قهرمان در جهان معرفی کرده‌‌اند.

سلامی در ادامه مراسم یادی از شهدای هسته‌ای ایران کرد و گفت:  این ملت در هر قشر و لباسی فداکارند پس مقاومت یک فرهنگ اصیل این ملت است.

وی بیان داشت: ملت ایران از گردنه تهدیدات دشمن علیه خود عبور کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شهیدان حجت‌های آشکار خداوند بر ما بودند آنها به ما درس ایستادگی و فرهنگ مقاومت در برابر شکوه ظاهرانه طاغوتیان را آموختند.

وی عنوان کرد: درس بزرگ امام راحل و شهیدان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به ملت ایران این بود که در مقابل بزرگی و شکوه دروغین طاغوتیان و مستکبران عالم باید فقط مقاومت و ایستادگی کرد.

سلامی یادآور شد: دشمن همه راه‌ها را علیه ایران امتحان کرده است، همه تاکتیک‌هایش را همراه با بسیج جهان در برابر ملت ایران به کار برده است و در حال حاضر زبون‌تر از قبل در مقابل ایران قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: دشمن از مسیر تهاجم فرهنگی به میدان آمد باز هم در صحنه جدال فرهنگی به زمین خورد. مردم با حضور پرشور خود در مساجد بار دیگر دشمن را ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ دشمن در ایران فتنه به پا کرد جنگ را از بیابان‌ها به خیابان‌ها کشاند ولی مردم در ۹ دی پاسخ محکم و کوبنده‌ای به دشمن دادند.

سلامی تصریح کرد: امروز محشر جهان اسلام است، گورستان‌های خفته بلاد اسلام امروز به مدد خداوند بیدار شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان عنوان کرد: ما به خانواده‌های شامخ شهدا که با عمل زینب‌وار خود الگویی بی‌نظیر از صبر، استقامت و ایثار را در جهان به نمایش گذاشتند درود می‌فرستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7243

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.