اوباما در ادامه سناریوهای آمریکایی صهیونیستی غرب علیه سوریه گفت: ایران به استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی اعتراف کرده است. به گزارش پیارم به نقل از سرویس بین الملل جام، “باراک اوباما” رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در مصاحبه خبری به همراه رئیس جمهور سوئد حضور یافت.   اوباما در این نشست خبری که ...
اوباما در ادامه سناریوهای آمریکایی صهیونیستی غرب علیه سوریه گفت: ایران به استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی اعتراف کرده است.

به گزارش پیارم به نقل از سرویس بین الملل جام، “باراک اوباما” رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در مصاحبه خبری به همراه رئیس جمهور سوئد حضور یافت.

 

اوباما در این نشست خبری که به دلیل حساسیت موضوع سوریه و تهدید نظامی سوریه از سوی غرب، از چندین رسانه منطقه همچون العربیه، الجزیره، المیادین، اسکای نیوز عربی، بی بی سی عربی و … تحت پوشش قرار گرفته بود، عنوان داشت: من از موافقت کنگره آمریکا برای حمله به سوریه مطمئن هستم.

 

 

در ادامه در حالی که رئیس جمهور سوئد از اطمینانش در استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه و عدم اطمینان از استفاده نظام سوریه از این سلاح ها صحبت به میان آورد؛ اوباما نیز با ادامه بهانه سازی های خود علیه سوریه، بر ادعاهای خود اصرار ورزید.

 

وی در ادامه سناریوهای خود علیه سوریه گفت: ایران در استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی اعتراف کرده است.

 

فیلم

 

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: هدف اصلی ما تضعیف نظام سوریه در قدرت استفاده از سلاح های شیمیایی است.

 

شایان ذکر است، سخنانی که به نقل از یکی از  مسئولین بلندپایه کشورمان که اخیرا در مورد سوریه ایراد شده، و تا کنون از سوی وی و یا دفترش تکذیب نشده است؛ دستاویزی برای آمریکا و متحدانش جهت ادامه سناریوی جنگ و حمله به حلقه ای از محور مقاومت شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7233

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.