مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی موضوع گروگانگیری را رد کرده و گفت در حال صحبت با فردی است که به دفتر وی رفته است. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی لحظاتی قبل به میان خبرنگاران آمده و حادثه امروز را تشریح کرد. وی افزود: فردی که به عنوان گروگانگیر در رسانه‌ها ...

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی موضوع گروگانگیری را رد کرده و گفت در حال صحبت با فردی است که به دفتر وی رفته است.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی: موضوع گروگانگیری نبوده است

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی لحظاتی قبل به میان خبرنگاران آمده و حادثه امروز را تشریح کرد.

وی افزود: فردی که به عنوان گروگانگیر در رسانه‌ها مطرح شده در واقع گروگانگیر نبوده و صرفا برای حل اختلافش با یکی از کارمندان به داخل اطاق من آمده است.

این فرد افزود: ۲ کارمند از سالها قبل با یکدیرگ اختلاف داشته‌اند که همین امر باعث شده تا امروز در دفتر کار من بخواهند این اختلاف را با صحبت حل کنند.

سنندجی تصریح کرد: از انجایی که صحبت‌های این افراد به طول انجامید این موضوع به اشتباه مطرح شده که گروگانگیری رخ داده است.

این ادعای سنندجی در حالی مطرح می‌شود که از پیش از ظهر امروز، تعداد زیادی از ماموران ناجا، عوامل اورژانس و ماموران آتش‌نشانی مقابل سازمان اتوبوسرانی حضور داشته‌اند و هم‌چنین معاون امنیت دادستان تهران در محل حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7232

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.