طبق جدیدترین نظرسنجی‌‌های مشترک دو رسانه آمریکایی، ۵۹ درصد آمریکایی‌ها با اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه مخالفند و همچنین ۷۰ درصد آنها نیز مخالف مسلح کردن تروریست‌های سوری هستند. Tweet   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، طبق نظرسنجی‌ مشترک «ای بی سی نیوز/واشنگتن پست»، ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی مخالف حملات موشکی یکجانبه ...

طبق جدیدترین نظرسنجی‌‌های مشترک دو رسانه آمریکایی، ۵۹ درصد آمریکایی‌ها با اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه مخالفند و همچنین ۷۰ درصد آنها نیز مخالف مسلح کردن تروریست‌های سوری هستند.

خبرگزاری فارس: ۵۹درصد آمریکایی‌ها مخالف اقدام نظامی علیه سوریه هستند/ ۷۰ درصد مخالف تسلیح تروریست‌ها

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، طبق نظرسنجی‌ مشترک «ای بی سی نیوز/واشنگتن پست»، ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی مخالف حملات موشکی یکجانبه آمریکا علیه سوریه و حتی بیشتر از آن مخالف مسلح کردن شورشیان مخالف سوریه هستند.

در این نظرسنجی که از روز چهارشنبه تا یکشنبه انجام گرفته است نشان داد که ۵۹ درصد از مردم آمریکا با توجه به اینکه دولتشان اعلام کرده که دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی در جنگ داخلی استفاده کرده است، با حملات موشکی آمریکا در سوریه مخالف هستند و تنها ۳۶ درصد از آنها از حملات موشکی امریکا در دمشق حمایت می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۴۶ درصد از مردم آمریکا اعلام کردند که اگر همپیمانان آمریکا همچون انگلیس و فرانسه مشارکت داشته باشند، از حملات هوایی علیه سوریه حمایت می‌کنند و ۵۱ درصد از آنها در این شرایط نیز با حمله آمریکا علیه سوریه مخالفت کردند.

از دیگر نکاتی که از نتایج این نظرسنجی نشان داد این بود که ۷۰ درصد از آمریکایی‌ها مخالف تأمین سلاح مخالفان سوریه توسط آمریکا و همپیمانان این کشور هستند.

پس از مداخله نظامی آمریکا در دو جنگ عراق و افغانستان، افکار عمومی آمریکا از مداخله نظامی کشورشان در جنگ‌های کشورهای دیگر خسته شده است.

در نظرسنجی‌ مشترک ای بی سی/ واشنگتن پست که در ماه دسامبر صورت گرفت، ۷۳ درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند که واشنگتن نباید در وضعیت سوریه مداخله کند.

نظرسینجی مشترک ای بی سی نیوز/واشنگتن‌پست از ۲۸ آگوست تا اول سپتامبر ۲۰۱۳ به زبان اسپانیایی و انگلیسی و در یک نمونه تصادفی در سطح ملی که شامل یکهزار و ۱۲ بزرگسال بودند با درصد خطای ۳٫۵ درصد انجام گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7213

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.