ادامه مقاومت مردم سوریه، پیروزی را به دنبال خواهد داشت امام جمعه مشهد مقدس گفت: مردم سوریه و مصر که با جنگ در کشورشان مواجه هستند در صورتی که به مقاومت خود در برابر زور و ستم مستکبران ادامه دهند، پیروز خواهند شد. به گزارش پیارم به نقل از صبح توس ،آیت الله سید احمد علم الهدی  با ...

ادامه مقاومت مردم سوریه، پیروزی را به دنبال خواهد داشت

ادامه مقاومت مردم سوریه، پیروزی را به دنبال خواهد داشت

امام جمعه مشهد مقدس گفت: مردم سوریه و مصر که با جنگ در کشورشان مواجه هستند در صورتی که به مقاومت خود در برابر زور و ستم مستکبران ادامه دهند، پیروز خواهند شد.

به گزارش پیارم به نقل از صبح توس ،آیت الله سید احمد علم الهدی  با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم سوریه به خوبی تا به امروز ایستادگی کرده اند و به این شرایط رسیده اند و در صورتی که همین خط و مقاومت را ادامه دهند، بی شک در آینده ای نزدیک پیروز خواهند شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که با مقاومت مردم سوریه و مصر دشمنان آنان، خوار و ذلیل خواهند شد، افزود: بی شک در صورتی که عنصر مقاومت در سوریه ادامه یابد و مردم نیز از خواسته های خود کوتاه نیایند، عوامل تروریست که از خارج از سوریه و با هدف قتل عام مردم به این کشور آمده اند، نابود شده و از بین خواهند رفت.

وی تاکید کرد: اما در صورتی که مردم سوریه بیشتر از این، مشکلات و رنج ها را تحمل نکنند و بخواهند توجه¬شان را به مستکبران غربی و مزدوران منطقه منعطف کنند و به آنها دل ببندند، به عقب باز خواهند گشت و بار دیگر استکبار بر آنان چیره می شود.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: نتیجه کنار کشیدن از ادامه مقاومت در این دو کشور، سقوط مردم سوریه و آرمان های آنان خواهد بود، به طوری که دیگر روی سعادت را نخواهند دید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7201

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.