برداشت هفت میلیارد تومان از حساب وزارت ورزش با حکم دادگاه بر اساس حکم دادگاه هفت میلیارد تومان از حساب وزارت ورزش و جوانان برداشت شد و به حساب دادگستری واریز شد تا از این طریق پول پیمانکار ورزشگاه تختی تهران پرداخت شود. به گزارش پیارم به نقل از مدال نیوز، گویا پیمانکار ورزشگاه تختی تهران که ...

برداشت هفت میلیارد تومان از حساب وزارت ورزش با حکم دادگاه

برداشت هفت میلیارد تومان از حساب وزارت ورزش با حکم دادگاه

بر اساس حکم دادگاه هفت میلیارد تومان از حساب وزارت ورزش و جوانان برداشت شد و به حساب دادگستری واریز شد تا از این طریق پول پیمانکار ورزشگاه تختی تهران پرداخت شود.

به گزارش پیارم به نقل از مدال نیوز، گویا پیمانکار ورزشگاه تختی تهران که بین سال های   ۱۳۴۵تا۱۳۵۴ وظیفه انجام کار های مربوط به ورزشگاه تختی را بر عهده داشت به دلیل مشکلاتی که در آن زمان به وجود آمد موفق نشد که پولش را از مدیران آن زمان ورزش ایران بگیرد. این فرد بعد از  بعد از انقلاب اسلامی برای زندگی به کشور آلمان رفته بود اما در تمام این سال ها پیگر طلبش بود که گویا موفق شد که در دادگاه حرفش را ثابت کند و از این طریق به پولش برسد. بر اساس اخبار موثقی که در اختیاز مدال نیوز قرار گرفته است گویا دادگاه بر اساس فرد شاکی حکم داده است که مبلغ هفت میلیارد تومان به وی پرداخت کند و چون وزارت ورزش و جوانان به این حکم توجه نکرده بود این پول از حساب وزارتخانه برداشت شد و به حساب دادگستری واریز شد تا طی مراحل قانونی به پیمانکار ورزشگاه تختی واریز شود.

گفتنی است بعد از داستان شکایت پیمانکار ورزشگاه نقش جهان اصفهان این دومین پرونده ای است که در این خصوص از وزارت ورزش و جوانان می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7200

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.