بهورزان نمونه شهرستان بستک معرفی و تجلیل شدند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، معاون فرماندار بستک با بیان اینکه بهورزان سربازان خط مقدم سلامت در جامعه هستند اظهار داشت: بهورز نماد و پرچمدار سلامت در نقاط صعب‌العبور و روستایی است که برای ارتقای سطح سلامت، صحت و نشاط مردم شبانه‌روزی تلاش ...

بهورزان نمونه شهرستان بستک معرفی و تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: بهورزان نمونه بستک معرفی شدند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، معاون فرماندار بستک با بیان اینکه بهورزان سربازان خط مقدم سلامت در جامعه هستند اظهار داشت: بهورز نماد و پرچمدار سلامت در نقاط صعب‌العبور و روستایی است که برای ارتقای سطح سلامت، صحت و نشاط مردم شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

محمدجواد جوادی افزود: بهورزان با کمترین هزینه، کمترین امکانات و با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی از سلامت مردم صیانت می‌کنند و اگر امروز شاهد ریشه کنی بیماری‌هایی مانند فلج اطفال و کاهش بیماری‌های واگیر در کشور هستیم نتیجه تلاش این عزیزان است.

وی ادامه داد: بهورزان با وجود تمامی مشکلاتی که در رفت و آمد به روستاها دارند ولی با عشق به کار خود تمامی مشکلات را پشت سر نهاده و هیچ چیز موجب نمی‌شود که خللی در کار آنان وارد شود که این خود عاملی در به وجود آمدن رابطه صمیمی و دوستانه آنان با مردم روستاها است.

معاون فرماندار بستک بیان داشت: اهمیت جایگاه بهورزان در نظام سلامت در سال‌های پس از پیروزی انقلاب تا حدی بوده است که می‌توانیم امروز از حذف بسیاری از بیماری‌ها صحبت کنیم.

جوادی افزود: امروز برای خدمت‌رسانی به مردم به جای تلاش باید جهاد در خدمت‌رسانی صورت گیرد تا عقب ماندگی‌ها بر‌طرف شود و همگام با مناطق توسعه یافته رشد و توسعه پیدا کنیم لذا باید با برنامه‌ریزی، نظارت و پایش در کارها هر روز شاهد بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در جامعه باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از ۸۰ بهورز شهرستان، ۱۷ پرسنل مرکز بهداشت و درمان تابعه و همچنین مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر به عمل آمد.

فاطمه گل احمدپوری، احمد پورشفیع و حامد شجاعی به عنوان بهورزان نمونه شهرستان بستک در سال ۹۲ معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7196

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.