در ششمین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس از مسئولان اجرایی استان توسط فرماندار تقدیر به عمل آمد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس که با محوریت جشنواره شهید رجایی و تقدیر از مدیران پر تلاش دستگاه‌های اجرایی و برخی از مدیران ...

در ششمین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس از مسئولان اجرایی استان توسط فرماندار تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری فارس: تقدیر فرماندار بندرعباس از مسئولان اجرایی استان

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس که با محوریت جشنواره شهید رجایی و تقدیر از مدیران پر تلاش دستگاه‌های اجرایی و برخی از مدیران استانی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌ای از الگوی خدمت اسلامی هستند که برای دولتمردان الگوی بارزی است.

به گفته وی، جشنواره شهید رجایی فرصت بسیار مناسبی است که از زحمات همه مدیران ساعی و پر تلاش و کارمندان گرامی که با کار شبانه‌روزی منشا خیرات و برکات برای استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس هستند قدردانی به عمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به نحوه خدمتگزاری در جامعه اسلامی به مردم از سوی مسئولان، افزود: همه مدیران و کارکنان در یک دایره و در شعاع خدمتگزاری هستند. نمونه به کسی اطلاق می‌گردد که نگاه آن خدمتگزاری و توجه به امور مردم باشد چون خروجی کار و مسیر خدمت طبق قانون مشخص است.

مرادی گفت: در دین مبین اسلام، قرآن کریم و مکتب ما از سوی ائمه (ع) بارها به این امر سفارش شده که به عنوان منشوری اخلاقی برای خدمتگزاری و انجام کار در کسب رضای خدا و خلق خداست.

مرادی بیان داشت: خدمتگزاری به مردم بالاترین ارزش و قرب در محضر پرودگار متعال که مسئولان باید با تواضع، فروتنی، سعه صدر، حسن خلق و رافت اسلامی پاسخگوی مردم باشند و این افتخار را کسی می‌تواند نصیب خود کند که با تهذیب نفس، خودشناسی، خودباوری، اعتماد به نفس و اعتقاد عمیق به خدمت و اتکال به خداوند متعال دل در گرو خدمت داشته باشد.

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه انتخاب مدیران نمونه تصریح کرد: انتخاب براساس آئین نامه و دستورالعملی است که از سوی نهاد ریاست جمهوری و همچنین ابلاغ به استانداری و از استانداری به فرمانداری‌های تابعه اعلام شد است.

در پایان این نشست چهار تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از جمله رضائیان مدیر عامل کشتی سازی خلیج فارس، پروین مدیر عامل شرکت منطقه شش گاز، کمالی معاونت مهندسی و عمران بنادر هرمزگان و کمالی مدیر شعب بانک مسکن هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بندرعباس از سوی فرماندار مورد قدردانی قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7194

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.