کسادی دوباره بازار آجیل و خشکبار رییس اتحادیه آجیل وخشکبار کشور گفت: کاهش مصرف ۶۰ درصدی آجیل درعید نوروز، فروشندگان را دچار ضرر کرد. به گزارش پیارم به نقل از هرمز علیرضا ارزانی‌ممقانی : با کاهش مصرف ۶۰ درصدی مصرف آجیل درعید نوروز توسط مردم، فروشندگان دچار ضرر شدند، اما فروش قابل توجه ایام عید ...

کسادی دوباره بازار آجیل و خشکبار


رییس اتحادیه آجیل وخشکبار کشور گفت: کاهش مصرف ۶۰ درصدی آجیل درعید نوروز، فروشندگان را دچار ضرر کرد.

untitled 2 of 5 300x185  رییس اتحادیه آجیل وخشکبار کشور خبر داد:

به گزارش پیارم به نقل از هرمز علیرضا ارزانی‌ممقانی : با کاهش مصرف ۶۰ درصدی مصرف آجیل درعید نوروز توسط مردم، فروشندگان دچار ضرر شدند، اما فروش قابل توجه ایام عید فطر به خصوص درشهرهای اهواز و خوزستان، ضرر ایجاد شده را کمرنگ‌تر کرد.
وی اظهار کرد: درماه رمضان مصرف عمومی به خصوص برای گردو افزایش پیدا کرد. البته کاهش قیمت آجیل وخشکبار در ماه رمضان نسبت به عید نوروز بیش‌تر بود.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار مشهد ادامه داد: افزایش قیمت آجیل وخشکبار به نفع فروشندگان نبوده و معلوم نیست چه کسی می‌تواند ضررهای وارد بر اعضای این صنف را جبران کند.

وی با اشاره به برداشت محصولات امسال خاطرنشان کرد: وضعیت خوبی در برداشت محصول وجود دارد، اما وضعیت فروش بعد از ماه مبارک رمضان دوباره کساد شده است.

ارزانی‌ممقانی در خصوص مالیات وارد بر این صنف گفت: مالیات بردرآمد این صنف ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است در صورتی‌که درآمد زیادی دراین صنف وجود ندارد.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور تصریح کرد: بیش‌ترین رای مجلس را وزیر اقتصاد آورد و این نشان می‌دهد که مساله اقتصاد در کشور مورد اهمیت است و ما پیشنهاد می‌کنیم که از کارشناسان مربوط دربحث واردات و صادرات، برای سامان دادن به وضعیت فعلی استفاده شود. متاسفانه در هشت سال گذشته این اقدام به طور جدی صورت نگرفت واصنافی مانند ما دچار ضرر شدند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7192

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.