تیم طناب زنی شهرستان میناب در نیمه اول مرداد ماه به مسابقات کشوری اعزام میشوند. به گزارش پیارم ،عبدالله جمادی پور مسئول تربیت بدنی شهرستان میناب از اعزام این تیم در مقطع ابتدایی دخترانه به تعداد هفت نفر که به مربی گری خانم صدیقه جمادی پور در نیمه اول مرداد ماه امسال در کشور برگزار میشود خبر ...

تیم طناب زنی شهرستان میناب در نیمه اول مرداد ماه به مسابقات کشوری اعزام میشوند.

424 300x224 اعزام تیم طناب زنی شهرستان میناب به مسابقات کشوری

به گزارش پیارم ،عبدالله جمادی پور مسئول تربیت بدنی شهرستان میناب از اعزام این تیم در مقطع ابتدایی دخترانه به تعداد هفت نفر که به مربی گری خانم صدیقه جمادی پور در نیمه اول مرداد ماه امسال در کشور برگزار میشود خبر داد.

وی گفت :این تیم که به مدت چهار سال پی در پی قهرمان مسابقات استانی شده و بعنوان نماینده استان هرمزگان هر ساله به مسابقات کشوری اعزام میشوند که در ساله قبل مقام چهارم این مسابقات را کسب کرده اند.

جمادی پور از شروع کلاس های ژیمناستیک بصورت تخصصی در میناب خبر داد و گفت: این کلاس ها برای اوقات فراغت جوانان و همچنین کشف استعدادهای موجود در شهرستان برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: شهرستان میناب با توجه به آب و هوای گرم و شرجی از لحاظ ژنتیکی استعدادهای زیادی در مقاطع سرعتی، تکنیکی، قدرت بدنی دارد که با کشف این استعدادها میتوان شهرستان میناب را نه تنها در سطح استان بلکه کشور بشناسانیم .هامانطور که در حال حاظر نیز قهرمانان بسیاری را در رشته های مختلف مثل فوتبال ،فوتسال،پرتاب نیزه،پرورش اندام و..  وجود دارد که با برنامه ریزی و اهمیت بیشتر مسئولین به ورزش میناب میتوانیم حرفی برای گفتن در کشور و استان داشته باشیم.

منبع:شبکه اطلاع رسانی هرمز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7189

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.