مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.   پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها ...

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.

خبرگزاری فارس: آتش زدن دختر ۳ ساله توسط منافقین/ ۱۱ کابوس اوباما در حمله به سوریه/ برگزاری تور خارج از عرف در شمال/ کلید بود یا سوئیچ بولدوزر‌؟

 

پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه شنبه ۱۲/۰۶/۹۲ می‌آید:

 

 

* شریعتمداری: آقای روحانی! کلید بود یا سوئیچ بولدوزر‌؟!

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان امروز یادداشتی را در این روزنامه منتشر کرد. شریعتمداری در بخشی از یادداشت خود نوشت: حضور برخی از اصحاب فتنه ۸۸ در فهرست وزیران پیشنهادی روحانی به مجلس، این برداشت را که وی بر شایسته‌سالاری تکیه دارد، با تردیدهای جدی روبرو کرده است.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

 

* آتش‌افکنی در «انبار باروت» به سود کیست؟

سایت مشرق با انتشار گزارشی نوشت: اوباما و مشاورانش روزهای سختی را می‌گذرانند زیرا نمی‌دانند ایران قرار است چه کند؛ فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران، ناگهان همه معادلات را پیچیده‌تر کرد: «این آتش‌افروزی همچون جرقه‌ای در انبار باروت است که ابعاد و پیامدهای آن نامشخص خواهد بود».

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* آتش زدن دختر ۳ ساله که پدرش عضو جهاد سازندگی بود

همچنین سایت رجانیوز با انتشار گزارشی به جنایت‌های منافقین پرداخت. در بخشی از این گزارش می‌خوانید: منافقین به قصد ترور پدر و مادر فاطمه محل سکونت آنها را به آتش کشیدند؛ فاطمه طالقانی ۳ سال داشت و در خواب بود که در آتش سوخت.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

 

 

* برگزاری تور تفریحی خارج از عرف توسط یک آژانس گردشگری

سایت دخت ایران از برگزاری یک تور تفریحی خارج از عرف توسط یک آژانس گردشگری خبر داد. دخت ایران در این رابطه نوشت: در کشور یکی از آژانس‌های گردشگری اقدام به تبلیغات وسیع برگزاری توری کرده که در کنار رودخانه یکی از روستاهای شمال کشور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این تور یکدیگر را با قلم‌مو و رنگ نقاشی و رنگی می‌کنند.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

 

 

* هانس بلیکس: آمریکا تصور می‌کند به سوریه حمله نکند مقابل ایران بی‌اعتبار می‌شود

هانس بلیکس، رئیس وقت تیم بازرسان تسلیحاتی سازمان ملل در عراق در گفت‌وگویی با سایت ندای انقلاب گفت: دولت آمریکا تصور می‌کند که اگر اکنون به سوریه حمله نکند، تهدیدهایش درباره اقدام نظامی علیه ایران نیز بی‌اعتبار خواهد شد.

متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

 

* ۱۱ کابوس اوباما در حمله به سوریه

سایت مشرق نیوز همچنین طی گزارشی نوشت: حمله به سوریه و براندازی محور مقاومت در این کشور رویای دیرینه آمریکا و صهیونیست‌ها است، اما تهدیدهای روزافزون آمریکا علیه دمشق این روزها به یازده علت فروکش کرده است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید

 

* فاش شدن هویت یکی دیگر از جنایتکاران کشته شده در اشرف

سایت جام نیوز از هویت واقعی یکی از جنایتکاران کشته شده در پادگان اشرف پرده برداشت. جام نیوز در خصوص هویت این جنایتکار نوشت: احمد وشاق از اعضای تیم‌های ترور سازمان مجاهدین خلق در ابتدای دهه ۶۰ بود که حداقل ۳ ترور «موفق» در خیابان‌های تهران داشته است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

 

* هر پاس گل خلعتبری برابر با تربیت سه دکتر!

سایت تابناک با انتقاد از هزینه میلیاردی برای جذب خلعتبری نوشت: وقتی پرداختی به یک استاد راهنما با درجه پروفسوری بابت تربیت یک دکتر این مملکت، یک میلیون و پانصدهزار تومان معادل بیش از یک سوم پاداش یک پاس گل خلعتبری باشد، آیا عاقلانه است که شخصی برای تامین آینده اش و همچنین کسب اندک شهرت و اعتبار علمی، ۱۲ تا ۱۵ سال عمر خود را در دانشگاه سپری کند و سپس درآمد ماهیانه‌اش به قدر یک گل بازیکن فوتبال نباشد و حقوقش یک عمرش به اندازه یک فصل بازی بازیکنان متوسط نباشد؟

متن کامل یادداشت را اینجا بخوانید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7182

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.