روزی که دراویش به روی مردم اسلحه کشیدند/ تصاویر دیده نشده از حادثه دراویش با بستن مسیر راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه کوار و استفاده از انواع سلاح سرد و گرم از جمله اسلحه جنگی، اسلحه شکاری، قمه، چاقو، سنگ، شیشه و … مردم غیر نظامی، بی پناه و بی دفاع را به گلوله بستند. به ...

روزی که دراویش به روی مردم اسلحه کشیدند/ تصاویر دیده نشده از حادثه

روزی که دراویش به روی مردم اسلحه کشیدند/ تصاویر دیده نشده از حادثه

دراویش با بستن مسیر راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه کوار و استفاده از انواع سلاح سرد و گرم از جمله اسلحه جنگی، اسلحه شکاری، قمه، چاقو، سنگ، شیشه و … مردم غیر نظامی، بی پناه و بی دفاع را به گلوله بستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سایت شیرازه نوشت:

یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون )سوره توبه؛ آیه ۳۲)

(می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند، و خدا جز این نمی‌خواهد که نورش را کامل سازد، هرچند ناخوشایند کافران باشد)

 

امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:

هر کس نزد او از صوفیه سخنی به میان آید و با زبان و دل آن‌ها را انکار نکند از ما نیست. وهر کس ایشان را انکار کند مانند این است که در حضور رسول خدا (ص) با کفار جهاد نموده است.(حدیقه الشیعه ص ۵۶۴)

 

علاوه بر این، فتوای تمام مراجع شیعه گواه بر این است که تمام فرق تصوف دارای انحرافاتی بوده و از فرق ضاله هستند و شرکت در مجالس آنان را حرام میدانند.

 

شیرازه – از اوایل دهه ۸۰ مصادف با ریاست جمهوری سید محمد خاتمی عوامل و سران فرقه صوفیه گنابادی با ریاست نورعلی تابنده با سوء استفاده از آزادی بیان و رأفت نظام اسلامی بر دامنه تبلیغات خود افزودند و در این راستا بارها و بارها در شهرهای مختلف ضمن فراخوان کشوری با ایجاد تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب و حمله به اماکن دولتی و مذهبی (مانند ساختمان فرمانداری و مسجد) و حمله به توده‌های مردم و ضرب و جرح آن‌ها و حتی در مواردی اسارت بعضی از مسئولین ارشد استانی در شهرهای مختلف در اقشار جامعه ایجاد اختلاف و نا امنی نموده و در پاره‌ای موارد اخلال در نظم عموم کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به حوادث سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ در شهرهای قم، کرج، بروجرد، اصفهان، شهرکرد، سروستان و کوار فارس اشاره کرد که آخرین آن‌ها تحصن غیر قانونی در فروردین ۱۳۹۲ مقابل زندان عادل آباد در شیراز می‌باشد که بدون تردید این روند ادامه پیدا خواهد کرد، لذا عوامل این فرقه با رهبری سران خود امنیت ملی را زیر سؤال برده و ضمن همکاری با دول اجنبی و معاند، چهره نظام اسلامی را با دروغ پردازی وتهیه خوراک تبلیغاتی نزد افکارعمومی جهان مخدوش می‌نمایند تا در نهادهای بین ‌المللی که ابزاری در دست کشورهای استعمارگر می‌باشد علیه نظام اسلامی پرونده سازی نمایند.

از جمله مناطقی که موجب هجمه این فرقه قرار گرفت شهرستان ولایت مدار کوار (شهرستانی با ۳۰ هزار نفر جمعیت در زمان جنگ تحمیلی و داشتن ۱۵ هزار رزمنده در آن زمان و اهدا ۵۰۰ شهید به اسلام و انقلاب) می‌باشد و در پی این فعالیت‌ها، منطقه کوار که عاری از هر گونه فرق ضاله بود دچار آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی زیادی شد؛ عوامل این فرقه با بکارگیری انواع حیله و ترفندهای پیدا و پنهان، با سوء استفاده از فقر اقتصادی و فرهنگی مردم ساده دل، بعضی از جوانان و خانواده‌های عوام و آبرومند را اغفال نمود و به مسلک درویشی کشانید که حاصل آن متزلزل شدن اعتقادات مکتبی و مذهبی مردم و به دنبال آن اختلافات و دودستگی قومی و دینی و از بین رفتن امنیت روانی و وحدت ملی و فرهنگی و سیاسی اجتماعی جامعه واحد و مذهبی کوار شده و با این ادعا که توانسته ایم بعضی افراد بزه‌کار و معتاد به مواد مخدر را اصلاح نماییم، خود را به عنوان یک فرقه انسان ساز معرفی کرده تا بر دامنه اغفال مردم بیافزایند، اما آنچه مسلم است اینکه فعالیت این فرقه باعث تشویش اذهان عمومی و در پاره‌ای موارد اخلال در نظم عموم، درگیری و اختلاف در خانواده‌ها گردیده است،

 

در ادامه به بازخوانی فعالیت های دراویش و بویژه حمله وحشیانه و مسلحانه دراویش به مردم نمازگذار شهرستان کوار در تاریخ جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ می پردازیم:

راه اندازی کارناوال‌های تبلیغی و عوام فریبانه در روستاهای محروم منطقه کوار

دراویش با راه اندازی کارناوال‌های تبلیغی و عوام فریبانه در روستاهای محروم منطقه کوار، با همراهی یکی از دراویش جنوب ایران بنام حاج بابا گراشی در پی تحکیم بنیان خود در بین مردم و سوء استفاده از فقر اقتصادی و فرهنگی مردم بودند که در یکی از این موارد با حمله و درگیری با اهالی روستای قصیرای کوار و ضرب و جرح مردم در سال ۸۹ همراه بود که درپی اعتراض مردم این روستا به کارناوال تبلیغی دراویش صورت گرفته بود.

 

تهدید به ضرب و شتم مبلغان و روحانیون بومی و غیر بومی به کرات در طی سال‌های قبل از سال ۹۰٫

اجتماع غیر قانونی در بخشداری کوار در رمضان ۱۳۸۹٫

 

حمله و ضرب و شتم روحانی مبلغ در یکی از روستاهای محروم کوار در پنجم شهریور ۹۰

در عصر روز شنبه پنجم شهریور ۱۳۹۰ مصادف با ۲۷ رمضان ۱۴۳۲ ه. ق هفت نفر از دراویش منطقه کوار در حمله ای ناجوانمردانه به حرمت شکنی به لباس مقدس پیغمبر و ضرب و شتم حجت الاسلام محمدرضا شهبازی روحانی مبلغ ماه مبارک رمضان روستای خرمایی منطقه فرمشکان کوار و تهدید به قتل ایشان و توهین به ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت و قانون و دستگاه قضایی می پردازند.

 

راهپیمایی خود جوش و مسالمت آمیز مردم کوار در ۱۱ شهریور ۹۰

در پی ضرب و شتم روحانی فوق الذکر و توهین و فحاشی به لباس مقدس روحانیت و دیگر مقدسات اسلامی توسط عده ای از دراویش، مردم غیور و شهید پرور شهرستان کوار (که بارها وفاداری خود را ثابت نموده اند و نمونه بارز آن تقدیم ۵۰۰ شهید به اسلام و انقلاب می باشد) از این اقدام گستاخانه به شدت ناراحت شده و در اقدامی خودجوش و مردمی که به هیچ نهاد و ارگانی نیز وابسته نبود تصمیم به راهپیمایی در اعتراض به هتاکان به مقدسات و نظام اسلامی در روز جمعه ۱۱ شهریور ۹۰ و در مسیر نمازجمعه این شهر می گیرند.

برطبق اصل ۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دعوت به امر به معروف و نهی از منکر امری است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت.

و همچنین برطبق اصل ۲۷ قانون اساسی تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.

لذا راهپیمایی خود جوش مردم کوار در ۱۱ شهریور مطابق با اصول ۸ و ۲۷ قانون اساسی انجام گرفته و در تحکیم اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی که در اصول ۲ و ۳ و ۱۲ قانون اساسی اشاره شده بوده است.

 

حمله مسلحانه دراویش به مردم بی دفاع کوار

راهپیمایی خودجوش و مسالمت آمیز مردم کوار حدود ساعت ۱۱:۳۰ از میدان شهدای شهر کوار با حضور حداکثری مردم شروع می شود و هنگامی که راهپیمایان به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت بودند در میانه مسیر دراویش که بارها چهره نفاق گونه خویش را نشان داده بودند این بار با بستن مسیر راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه کوار و استفاده از انواع سلاح سرد و گرم از جمله اسلحه جنگی، اسلحه شکاری، قمه، چاقو، سنگ، شیشه و … مردم غیر نظامی، بی پناه و بی دفاع را به گلوله بستند که در پی آن حدود ۱۸۰ نفر از راهپیمایان با سلاح سرد و گرم اعم از جنگی و شکاری، مجروح و معلول شدند.

تصاویر تکمیلی در پایان همین مطلب خواهد آمد.

 

دروغ پراکنی رسانه های بیگانه در مورد حادثه کوار

ارتباط آشکار فرق ضاله تصوف با گروهک­ های معاند نظام، امری آشکار و قابل اثبات است. طبق اسناد، مثبوت است که این فرقه به ظاهر عرفان­گرا، چیزی نیست جز یک گروهک فعال درون مرزی، که با اقدامات خود تلاش در ایجاد خط سیری باب میل دشمنان دارد.

بلافاصله پس از حادثه کوار رسانه های وابسته به دول غربی و سازمان های جاسوسی و در صدر آنها بی بی سی و رادیو فردا و همچنین بعضی از سایت های همفکر و همکار با ایشان همچون جرس، کلمه و مجذوبان نور به انعکاس وارونه حادثه کوار پرداختند و در خبرهای خود مدعی حمله سازمان دهی شده به دراویش شدند و این راهپیمایی را عملی منتسب به بسیج و سپاه شیراز و نیروهای لباس شخصی دانستند.

یک روز پس از حمله‌ی دراویش به مردم کوار و تیراندازی به سوی آن‌ها، سایت بی‌بی‌سی فارسی بلافاصله به سراغ سخنگوی دراویش نعمت‌اللهی گنابادی رفته و در گفت و گویی با وی به دروغ‌پراکنی درباره‌ی ماجرا پرداخت.
در این گفت و گو مصطفی آزمایش سخنگوی دراویش نعمت اللهی گنابادی علت آغاز درگیری‌ها را حمله‌ی مردم کوار به مغازه‌های دراویش و تفتیش منازل آنان ذکر کرد!
این در حالی است ضرب و شتم حجه ‌الاسلام شهبازی و توهین و فحاشی به لباس روحانیت و دیگر مقدسات اسلامی از سوی دراویش گنابادی موجب اعتراضات مردم کوار را فراهم کرده بود و در راهپیمایی خودجوش و مردمی خود که روز جمعه در واکنش به این رفتارها برگزار کرده بودند این مردم بودند که مورد هجوم و حمله دراویش قرار گرفتند.

حال جای این سؤال باقی است که آیا می توان مردمی را که با زنان و کودکان و جوانان و پیران خود و با وسایلی همچون خودروهای شخصی و بعضاً دوچرخه خود را به این راهپمایی مسالمت آمیز رسانده و شعارهایی همچون الله اکبر و مرگ بر آمریکا سر می دادند را نیروهای منتسب به سپاه شیراز دانست؟!!

دروغ پراکنی این رسانه ها تا به حدی بود که با استفاده از تصاویر زخمی های مردم عادی، آنان را مجروحان دراویش نامیدند.

 

فراخوان سران این فرقه برای هجوم دراویش از سراسر کشور به کوار

سران دراویش در حمایت از جنایات دراویش در حادثه ۱۱ شهریور ۹۰ در شهرستان کوار، به پیروان خود در سراسر کشور فرمان هجوم به کوار را صادر نمودند که در پی آن گروه‌های زیادی از دراویش جهت ایجاد درگیری و تشکیل اجتماع غیر قانونی به سمت استان فارس و شهرستان کوار هجوم آوردند.

 

پروژه نخ نما شده شهید سازی دراویش

بعد از حمله وحشیانه دراویش گنابادی به مردم کوار در روز جمعه و زخمی کردن بیش از ۱۸۰ نفر از آنان، این بار دروایش سعی کردند با حربه های نرم و رسانه ای، به مظلوم نمایی بپردازند. حربه ای که در ۲۵ بهمن ماه ۱۳۸۹ از سوی فتنه گران مورد استفاده قرار گرفت و تلاش شد تا شهید صانع ژاله را به عنوان یک جنبش سبزی معرفی نمایند، این بار از سوی دراویش بهره برداری شد.

لذا در عصر روز دوشنبه چهاردهم شهریور ۹۰ دراویشی که در پی فراخوان سران این فرقه به سوی کوار گسیل شده بودند ضمن بی اعتنایی به هشدارهای نیروی انتظامی، عامدانه و عالمانه به نیروهای انتظامی که باحکم قانونی در حال مأموریت بودند، حمله کرده و ضمن درگیری با آنان جهت ورود به شهر کوار هجوم بردند که مأمورین به ناچار برای حفاظت از جان و مال مردم غیر نظامی به افراد خاطی شلیک کردند که ۴ نفر از آنان مجروح شده و یک روز بعد، یکی از آنان به نام وحید بنائی که از شهرستان سروستان در فراخوان کشوری دراویش شرکت کرده بود به طرز مشکوکی فوت کرد.

مشکوک بودن این حادثه از آن جهت است که گلوله در پای مصدوم اصابت کرده بود و به گفته کارشناسان برای حفظ جانش از مرگ نیاز به مراقبت پزشکی چندانی نداشته و کافی بود همراهان وی با انگشت، جلوی خون ریزی او را می گرفتند. همچنین با توجه به نزدیکی کوار تا بیمارستان‌های شیراز و بر اساس بعضی قرائن، ظاهراً نامبرده را عمداً با تأخیر به بیمارستان انتقال دادند و درنهایت نامبرده فوت نموده تا به این بهانه بتوانند از لحاظ روحی و روانی اندکی از جنایات دراویش در ۱۱ شهریور ۹۰ بکاهند و از طرف دیگر خوراک تبلیغاتی برای شبکه‌های رسانه‌ای ضد انقلاب فراهم کنند.

 

حمله دراویش به منزل میزبان روحانی مبلغ روستا

بعد از فراخوان کشوری و حمله سراسری به شهرستان کوار عوامل داخلی دراویش در منطقه کوار به منزل فرمانده پایگاه بسیج بنام آقای محمد بیگی حمله مسلحانه کردند، ایشان میزبانی روحانی مبلغ، حجت الاسلام محمدرضا شهبازی در رمضان ۹۰ را برعهده داشت. در این حمله که با شلیک ۱۷ گلوله کلاش به مغازه وی در ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد مورخ ۱۵/۶/۹۰ واقع در روستای خرمائی فرمشکان کوار روی داد ضمن ایجاد رعب و وحشت در اهالی، خسارت فراوان مادی و معنوی به ایشان و خانواده وی وارد گردید.

 

رسوایی اخلاقی یکی از شیوخ دراویش گنابادی در استان فارس!

فرقه گنابادی با شعار فریبنده دستگیری از افراد جویای حقیقت، مدعی است که قطب‌هایشان مقامی نزدیک به خداوند را دارند و بی‌شک ایشان را مصون از خطا و اشتباه می‌دانند. این فرقه، قطب خود را محور و مرکز عالم هستی می‌داند و معتقد است تمام حرکات این عالم به اذن قطب است و از این روست که افراد فرقه باید تمام دستورات قطب را مو به مو اجرا ‌کنند و برای او مقام مصونیت قائل هستند.

نکته جالب اینکه یکی از شیوخ فرقه گنابادی بنام خواجه بابا ساکن شهرستان گراش استان فارس با انجام اعمال غیر اخلاقی، مصون بودن از هر گونه خطا و اشتباه را به خوبی معنا کرد و ماهیت این فرقه که آلوده به فساد اخلاقی بود را برهمگان نمایان کرده و هر چه را که اقطاب و گذشتگانش رشته بودند، پنبه کرد.

در پی تعرض خواجه بابا گراشی از شیوخ گنابادی به دختران جوان و نوامیس فرقه، بسیاری از خانواده های منتسب به این فرقه نیز خواستار برخورد با ایشان شده اند که البته او در حال حاضر متواری می باشد.

 

سرخوردگی و ریزش مریدان دراویش

این فرقه بعد از غائله شهریور سال ۹۰ کوار (حمله دراویش به مردم) و افشای ماهیت آنان و بویژه بعد از فضاحت اخلاقی شیخ و سرکرده آنان در استان (خواجه بابا گراشی) و فرار او از کشور دچار رکود شدید شد، بگونه ای که در حال حاضر فعالیت های آنان به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

 

سفره های رنگارنگ افطار با هدف جذب مریدان جدید

این فرقه منحرف که همواره دنبال مستمسکی برای مظلوم نمایی خود و سیاه نمایی علیه کشور است، به دنبال زندانی شدن چند نفر از دروایش در شیراز به جرم اقدام علیه امنیت ملی، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح و حمل اسلحه غیر مجاز با همکاری و خوش رقصی های ضد انقلاب خارج نشین از جمله شیرین عبادی بر آن بودند تا به دنیا القا کنند که علیه دراویش ظلم مضاعفی روا داشته می شود.

اما ادعای رسانه‌های ضدانقلاب و اعضای دراویش گنابادی در خصوص اعتصاب غذای دو نفر از زندانیان این فرقه در زندان با پخش فیلم غذاخوردن این دو نفر برای خانواده‌هایشان در مقابل زندان پاسخ داده شد.

از آن زمان تاکنون فعالیت های این فرقه معاند به قهقرا رفت تا اینکه مجددا مدتی است که سرحلقه های این فرقه انحرافی با سوء استفاده از ماه رمضان در گوشه و کنار استان فارس با پهن کردن سفره های افطاری رنگارنگ و مساله دار به دنبال جذب افراد جدید، بازیابی وجه آسیب دیده خود و خارج شدن از رکود بودند تا اگر بتوانند در آستانه نزدیک شدن به سالگرد حادثه شهر کوار ابراز وجود کنند.

 

گزارش های واصله و مشاهدات منابع آگاه از پهن شدن سفره های رنگارنگی خبر می دادند که در آن ضیافت های به نام افطار، مجالی برای سوء استفاده و لذت جویی رهبران و سران این فرقه فراهم ساخته شده بود. اجتماع مختلط محرم و نامحرم با حضور زنان و دختران با پوشش های نامتعارف و ارتباطات خاص در این محافل گواه این مدعاست.

انتهای پیام/

کلید واژه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7181

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.