مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از انعقاد قرارداد با سازمان عمران شهرداری بندرعباس برای احداث خیابان ۳۶ متری برای سهولت رفت و آمد به شهرک پیامبر اعظم (ص) خبر داد.   به گزارش پیارم از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: این خیابان از انتهای بلوار سمیه واقع در ۶۰۰ دستگاه ...

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از انعقاد قرارداد با سازمان عمران شهرداری بندرعباس برای احداث خیابان ۳۶ متری برای سهولت رفت و آمد به شهرک پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

خبرگزاری فارس: محلات بندرعباس به هم نزدیک می‌شوند

 

به گزارش پیارم

از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: این خیابان از انتهای بلوار سمیه واقع در ۶۰۰ دستگاه تا شهرک پیامبر اعظم (ص) به طول ۶۰۰ متر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث می‌شود، ابراز امیدواری کرد، عملیات احداث این پرو‍ژه تا پایان شهریور به اتمام برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: با افزایش تعداد ساکنان این شهرک، لزوم تسهیل رفت و آمد ضروری به نظر می رسد.

به گفته زندیه وکیلی با احداث این خیابان زمینه خدمات رسانی بیشتر به این شهرک فراهم خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان همچنین از عملیات آماده سازی ۱۶٫۶ هکتار از اراضی شهرک الهیه جنوبی حد فاصل شهرک توحید و دیداس برای احداث خیایان خبر داد.

به گفته زندیه وکیلی با احداث این خبابان، بلوار امام حسین(ع) به بلوار مصطفی خمینی متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پرو‍ژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال انجام است، بیان داشت: هزینه اجرای این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

گفتنی است، این خیابان با هدف فراهم کردن زمینه خدمات رسانی بیشتر به شرق شهر، جلوگیری از تصرف اراضی، استحصال زمین و کمک به سیما و منظر شهری احداث می‌شود.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7164

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.