مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و برای صعود به لیگ برتر کشور به میدان می‌رویم.     به گزارش پیارم به نقل از فارس ,علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو  در شهرستان ساری اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به میزبانی باشگاه فائزکاران با ...

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و برای صعود به لیگ برتر کشور به میدان می‌رویم.

خبرگزاری فارس: برای صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی به میدان می‌رویم

 

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو  در شهرستان ساری اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به میزبانی باشگاه فائزکاران با حضور چهار تیم برتر کشور روزهای ۱۲ تا ۱۴ شهریور در ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مدیریت باشگاه میزبانی شایسته از نماینده فدراسیون، داوران و تیم‌های شرکت‌کننده است.

هوشیار با اشاره به صعود تیمش به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اذعان داشت: ترکیب تیم ما جوان و بومی است و با تشویق هواداران، تعصب بازیکنان یک بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کند.

مدیرعامل فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری درباره بازی نخست تیمش مقابل حریف گفت: تیم شهدای چلیچه شهرکرد از تیم‌های خوب کشور است که همچون فائزکاران ساری سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را نیز دارد.

وی در پایان افزود: در این مسابقات هر تیم سه بازی انجام می‌دهد که در صورت دو پیروزی در این رقابت‌ها تیم فائزکاران ساری به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7159

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.