نماینده مردم گلستان در اجلاس خبرگان رهبری گفت: علوم انسانی غربی در فرآیند خود مسائلی را القاء می کند که با برخی احکام فقهی در بسیاری از موارد همخوانی ندارد.     به گزارش پیارم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، سید عبد الهادی حسینی شاهرودی نماینده ی مردم استان گلستان نطق خود را ...

نماینده مردم گلستان در اجلاس خبرگان رهبری گفت: علوم انسانی غربی در فرآیند خود مسائلی را القاء می کند که با برخی احکام فقهی در بسیاری از موارد همخوانی ندارد.

خبرگزاری فارس: علوم انسانی غربی مواردی ناهمخوان با احکام فقهی را القا می کند

 

 

به گزارش پیارم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، سید عبد الهادی حسینی شاهرودی نماینده ی مردم استان گلستان نطق خود را به مسأله ی حوزه ی علمیه و علوم انسانی اختصاص داده و  در این باره اظهار داشت: در علوم انسانی غربی در فرآیند خود مسائلی را القاء می کند که با برخی احکام فقهی در بسیاری از موارد همخوانی ندارد.

وی افزود:ولی حوزه ی علمیه با تکیه بر فقه اسلامی می تواند علوم انسانی کنونی را تعدیل و کامل نموده و نجات دهنده ی جامعه ما باشد.

نماینده مردم استان گلستان تذکرات مقام معظم رهبری پیرامون نقش و جایگاه علوم انسانی اسلامی را و نیز الگوی اسلامی پیشرفت را بسیار با اهمیت دانست و فرازهایی ار بیانات ایشان را مورد اشاره داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7156

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.