هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اراک در نخستین روز کاری چهارمین دوره شوراهای شهر معرفی شدند.     به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی کلانشهر اراک با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان برگزار و پس از آن نخستین جلسه آغاز به ...

هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اراک در نخستین روز کاری چهارمین دوره شوراهای شهر معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شدند

 

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی کلانشهر اراک با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان برگزار و پس از آن نخستین جلسه آغاز به کار شورای دور چهارم با انتخابات هیئت رئیسه تشکیل شد.

در این مراسم، انتخاب رئیس شورای شهر اسلامی اراک بین دو نامزد برگزار شد و طی آن کیومرث محمودی با کسب ۸ رای به عنوان رئیس شورا انتخاب و محمد ابراهیم عباسی با اخذ هفت رای از نشستن بر صندلی ریاست شورا بازماند.

رای‌گیری انتخاب نایب رئیس شورای اسلامی نیز بین اشرف جواهری و  اسماعیل تاج‌آباد برگزار شد که با انصراف اسماعیل تاج‌آباد، اشرف بهادری با کسب ۱۳ رای موافق به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد.

مسئولیت منشی اول شورا را نیز جمشید زند با ۱۱ رای از آن خود کرد، مجید کلوانی نیز با کسب ۹ رای به عنوان منشی دوم شورا انتخاب شد.

در این نشست همچنین عباس آجرلو با کسب ۹ رای به عنوان سخنگوی شورای دور چهارم اراک انتخاب شد.

منوچهر کاظمی که ریاست دوره قبلی شورای شهر اراک را بر عهده داشت، در این دوره با کسب ۹ رای به عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7152

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.