نماینده شهرستان‌های شرقی هرمزگان با بیان اینکه گزینه‌های نمایندگان این استان برای استاندار پیشنهادی متفاوت و متعدد است، از برگزاری نشست احتمالی مجمع نمایندگان برای رسیدن به گزینه‌‌ واحد با هدف پیشنهاد به کابینه خبر داد.     به گزارش پیارم به نقل از فارس ,سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی امروز  در بندرعباس، با بیان ...

نماینده شهرستان‌های شرقی هرمزگان با بیان اینکه گزینه‌های نمایندگان این استان برای استاندار پیشنهادی متفاوت و متعدد است، از برگزاری نشست احتمالی مجمع نمایندگان برای رسیدن به گزینه‌‌ واحد با هدف پیشنهاد به کابینه خبر داد.

خبرگزاری فارس: گزینه‌‌های نمایندگان برای استاندار پیشنهادی متفاوت است

 

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی امروز  در بندرعباس، با بیان اینکه تاکنون مجمع نمایندگان هرمزگان هیچ لیستی برای سمت استاندار آینده این استان به کابینه دولت پیشنهاد نداده است، اظهار داشت: به دلیل متفاوت بودن پیشنهادات دیگر نمایندگان استان، نیاز به تصمیم‌گیری جمعی است که به دلیل مرخصی بودن برخی از نمایندگان این امر تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه اولویت اغلب نمایندگان بر بومی بودن استاندار آینده است، افزود: اولویت‌هایی همانند با تجربگی، کارآمد بودن و هماهنگی با نمایندگان برای پیشبرد بهتر امور نیز در اولویت‌ است.

هاشمی نخل ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد به احتمال زیاد طی این هفته و یا هفته آینده نشست نمایندگان برای تبادل نظر و اجماع در راستای رسیدن به معرفی افراد مدنظر برای استاندار جدید هرمزگان (با هدف پیشنهاد دادن به دولت) برگزار شود.

یادآور می‌شود طی روزهای اخیر با قوت گرفتن احتمال جابجایی برخی از استانداران کنونی در استان‌های مختلف کشور، در هرمزگان نیز گزینه‌های مختلفی بر سر زبان‌هاست و اغلب گفته می‌شود که هیئت نمایندگان و دست‌اندرکاران ستاد روحانی (در انتخابات) در این راستا از قوت چانه‌زنی بیشتری بهره‌مند هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7150

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.