رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در مجموع ۳۲ نفر در پنج ماه امسال در شهرهای استان جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیمور سپهوند پیش از ظهر ...

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در مجموع ۳۲ نفر در پنج ماه امسال در شهرهای استان جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

خبرگزاری فارس: موتورسیکلت همچنان پیشتاز تصادفات مرگبار در هرمزگان

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیمور سپهوند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در میان آمار حوادث مرگبار، موتور سیکلت با ۴۵ درصد آمار کشته‌ها و مجروحین، همچنان به عنوان وسیله‌ای خطرآفرین در حوادث رانندگی پیشتاز است.

وی تصریح کرد: در این راستا با اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، طی چند روز گذشته ۳۳۰ موتور سیکلت توقیف که بیشترین آن با ۱۶۹دستگاه مربوط به شهر بندرعباس است.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از مجموع یک‌هزار و ۱۵۷ فقره کل تصادفات به وقوع پیوسته ۳۰ فقره منجر به فوت و ۸۲۴ فقره نیز مجروح در پی داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان همچنین یادآور شد: در این مدت بر اساس اعمال ماده هفت (نمره منفی) ۷۴ جلد گواهینامه ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع ۳۸۰ پرونده تخلفات مورد رسیدگی، ۱۵۴پرونده بالای یک میلیون نیز رسیدگی شده است که در این میان یک‌هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو در نوبت رسیدگی پرونده‌ای بالای یک میلیون هستند.

سپهوند ضمن قدردانی از روند توسعه شهری و ایجاد خیابان‌های متعدد از جمله نوار ساحلی، یادآور شد: برخی اشکالات در محدوده پارک غدیر تاپل شیلات باید برطرف شود تا شاهد روانی ترافیک در این محدوده پرتردد باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان همچنین خواستار اصلاح مشکلات بلوار ۴۵ متری شهید رجایی شد که به گفته وی به دلیل اشکالات ترافیکی همچنان خطرآفرین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7148

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.