مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بستک و جناح با حضور معاون فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان بستک برگزار شد.     به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون فرماندار شهرستان بستک ظهر امروز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر بستک و ...

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بستک و جناح با حضور معاون فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان بستک برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرهای بستک و جناح

 

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون فرماندار شهرستان بستک ظهر امروز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر بستک و جناح، جایگاه شوراها را جایگاه والایی دانست و اظهار داشت: قانون اساسی جایگاه ویژه‌ای برای شوراها در نظر گرفته است چرا که اهداف شورا، اهدافی خدایی و در راستای آرمان‌های والای انقلاب است و طبق قانون اساسی، شورا می‌تواند بر کلیه امور فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و … مربوط به حوزه انتخابیه خود نظارت داشته باشد.

محمدجواد جوادی تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی باید با تعهد، دلسوزی، پشت کار و بر اساس قانون بدون توجه به مسائل سیاسی با احساس مسئولیت، پیگیر امورات شهر و مشکلات مردم باشند.

وی خدمت به مردم، وظیفه شناسی، عمل به قانون همراه با صداقت و دلسوزی را از شاخصه‌های منتخبین مردم در شورای اسلامی برشمرد.

معاون فرماندار شهرستان بستک با اشاره به انتقادات، مسائل و پیشنهادات مردم به مسئولان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها باید با سعه صدر پذیرای انتقادات و نظرات مردمی باشند و با بها دادن و توجه به این پیشنهادات و انتقادات در راستای پیشبرد امور با همدلی و وحدت رویه تلاش نمایند.

جوادی تأکید کرد: اعضای محترم شورای اسلامی شهر باید در انتخاب شهردار امانت، صداقت، ولایتمداری، تخصص ،تعهد و پرتلاش بودن برای خدمت به مردم را مد نظر و رضای خدا را اولویت کار خود قرار دهند.

وی کسب رضای خداوند، انتخاب شهردار و دهیار اصلح، ارتباط مداوم با مردم، ائمه جمعه، خانواده معظم شهدا و نخبگان، توجه به حقوق شهروندی، زیباسازی شهر، انجام کارهای فرهنگی، توجه به حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات شایسته به مردم را از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی عنوان کرد.

گفتنی است در این روز پس از رأی گیری بین اعضای شورای اسلامی شهر بستک، علی سلمانی به عنوان رئیس شورا، حبیب جامه دار نائب رئیس، صلاح الدین احمدی خزانه دار، افسانه بهزاد منشی اول و ولی بستان منشی دوم انتخاب شدند.

همچنین پس از رأی‌گیری بین اعضای شورای اسلامی شهر جناح، علی درخشیده به عنوان رئیس شورا، محمد عقیل مدنی نائب رئیس، یوسف مربوطی خزانه دار، عبدالرحیم عبدالهی منشی اول و محمدعلی رضایی منشی دوم انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در این روز مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش‌های جناح، مرکزی و کوخرد هرنگ شهرستان بستک با حضور بخشداران برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7147

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.