مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: باید در انجام کارها از اسراف و تبذیر پرهیز شود و رعایت صرفه‏جویی و بهره‏برداری مطلوب از اموال و امکانات اداره در اولویت قرار گیرد.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: باید در انجام کارها از اسراف و تبذیر پرهیز شود و رعایت صرفه‏جویی و بهره‏برداری مطلوب از اموال و امکانات اداره در اولویت قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: اسراف و تبذیر در انجام کارها کنار گذاشته شود

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری در دوره آموزشی تفسیر سوره «نحل» ویژه پرسنل این اداره کل با بیان اینکه امور را باید بر اساس ضوابط نه روابط انجام دهیم، بر امر تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

وی افزود: ما چه به عنوان یک فرد مسلمان و چه کارمند وظیفه داریم تا در انجام وظایف و تکالیف خود از هیچ اقدامی جهت حل مشکل مردم دریغ نورزیم.

شکری خطاب به حاضران تصریح کرد: در انجام وظایف رضایت خدا در نظر گرفته شود و هیچ تبعیضی بین ارباب رجوعان قائل نشوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، وظیفه‏ای دینی، اخلاقی و کاری بوده و هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی نیز همین امر است.

شکری تصریح کرد: کارکنان موظف هستند علاوه بر آراستگی ظاهری و نظافت و مرتب بودن در محیط کار جهت رضایت ارباب رجوع آنها را تا در خروجی مشایعت کنند.

وی افزود: نباید کار ارباب رجوع را به فردا انداخت و باید همیشه باور داشته باشیم که ما فقط به خاطر ارباب رجوع حقوق می‏گیریم.

شکری گفت: کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان باید به اهداف سازمان علاقه‏مند بوده و منافع خود را در گرو تأمین منافع سازمان ببینیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: باید در انجام کارها از اسراف و تبذیر پرهیز شود و رعایت صرفه‏جویی و بهره‏برداری مطلوب از اموال و امکانات اداره در اولویت قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7143

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.