مدیر آموزش و پرورش بهار با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها در امر مدرسه‌سازی، گفت: برای اینکه بتوانیم در امر مدرسه‌سازی از توان خیران کمک گیریم نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر هستیم.     به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار با هدف ...

مدیر آموزش و پرورش بهار با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها در امر مدرسه‌سازی، گفت: برای اینکه بتوانیم در امر مدرسه‌سازی از توان خیران کمک گیریم نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر هستیم.

خبرگزاری فارس: لزوم فرهنگسازی برای بهره‌گیری از توان خیران در امر مدرسه‌سازی

 

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار با هدف تکمیل پروژه خیری قرآنی شهید سلیمانی اظهار داشت: کاری که خیران در راستای مدرسه‌سازی انجام می‌دهند قابل تقدیر است.

وی کار خیران را بسیار خداپسندانه دانست و تصریح کرد: این عمل خداپسندانه دارای بالاترین پاداش اخروی است.

مدیر آموزش و پرورش بهار با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها در امر مدرسه‌سازی، اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم در امر مدرسه‌سازی از توان خیران کمک گیریم نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر در این زمینه هستیم و در این راستا خیران می‌توانند در امر مدرسه‌سازی نقش محوری ایفا کنند.

وی عنوان کرد: افراد خیر و نیکوکار مقربان درگاه خداوند هستند و ما باید در راستای تجلیل از آنان تلاش کنیم.

سپس امام جمعه بهار ضمن تجلیل از عمل خیر و پسندیده خیرین و مشارکت آنها در ساخت و احداث مدارس اظهار کرد: فضیلت و برکت عمل خیرین هم در این دنیا نمود دارد و هم در آخرت نقشی به‌سزا در سعادت این انسان‌های شریف ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا از مدرسه‌سازی به عنوان جهادی مقدس نام برد و گفت: خدماتی که آموزش و پرورش در رشد و بالندگی جامعه ارائه می‌دهد مسئله مهمی است لذا کمک به این نهاد وظیفه همه کسانی است که به‌دنبال انجام امور خیر هستند. وی افزود: انفاق برای ساخت مدرسه جزو بهترین انفاق‌هاست، به خاطر اینکه مدرسه مهد علم و دانش است و انسان را از تاریکی و جهل به وادی نور، علم و دانایی می‌رساند.

امام جمعه بهار اظهار داشت: اقدامات خیرین مدرسه‌ساز، جزو کارهایی است که رنگ و بوی خدایی داشته و ابدی و ماندگار خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7141

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.