مهناز افضلی گفت: مدیریت صحیح جشنواره کودک در سال‌های اخیر موجب شد تا از پتانسیل‌های موجود در سینمای کودک به درستی استفاده شود و این به نفع فعالان در این سینما شد.     به گزارش پیارم به نقل از فارس ,مهناز افضلی بازیگر و کارگردان در گفت‌وگو  درباره رونق برگزاری جشنواره کودک عنوان کرد: ...

مهناز افضلی گفت: مدیریت صحیح جشنواره کودک در سال‌های اخیر موجب شد تا از پتانسیل‌های موجود در سینمای کودک به درستی استفاده شود و این به نفع فعالان در این سینما شد.

خبرگزاری فارس: افضلی:مدیریت صحیح جشنواره در سال‌های اخیر، به نفع سینمای کودک شد

 

 

به گزارش پیارم به نقل از فارس ,مهناز افضلی بازیگر و کارگردان در گفت‌وگو  درباره رونق برگزاری جشنواره کودک عنوان کرد: موضوع برگزاری جشنواره جذاب و شیرین است چرا که هر آنچه که با کودک در ارتباط است، با شور و نشاط وپویایی عجین می‌شود.

وی افزود: زمانی که محور و اساس جشنواره‌ای به طور اختصاصی درباره کودکان است، توجه خانواده‌ها به عنوان قشر عظیمی از جامعه را به خود جلب می‌کند.

بازیگر «پرستار شب»، «زمین آسمانی» و «اشک و لبخند» با اشاره به جذابیت فیلم‌های درباره کودک برای مخاطبان افزود: دیدن این نوع از فیلم‌ها معمولا برای مخاطب دارای جذابیت است و اکران فیلم مختص کودکان در حین برگزاری جشنواره کودک، نوعی شور جمعی را در فضای جشنواره ایجاد می‌کند.

کارگردان مستندهای «زنانه» و «کارت قرمز» ضمن اشاره به مدیریت صحیح برگزاری جشنواره کودک تصریح کرد: این جشنواره در سال‌های اخیر به سبک و سیاق صحیحی مدیریت شده و این سبب شده تا از پتانسیل‌های موجود در سینمای کودک، بهره برداری درستی صورت گیرد. عملکردی که در نهایت به نفع سینمای کودک و نوجوان در کشور ما تمام می‌شود.

افضلی با تاکید بر این مسئله که یک جشنواره زمانی موفق و با اهمیت است که فیلم های خوبی در آن به نمایش در بیایند گفت: هر چقدر سیاست گذاری در جشنواره کودک در قبل از برگزاری جشنواره معطوف به حمایت از تولیدات خوب و با کیفیت باشد، برگزاری جشنواره با موفقیت بیشتری توام خواهد بود و مخاطبان استقبال بیشتری از جشنواره خواهند داشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7137

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.