دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: احمدی‌نژاد اعلام کرد به دانشجویان بگویید: یک دیدار از من طلبکار شدند و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم. به گزارش پیارم  علیرضا کریمی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پس از حضور نیافتن احمدی‌نژاد در نشست اتحادیه در جمع دانشجویان و اعضای اتحادیه دانشجویان ...

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: احمدی‌نژاد اعلام کرد به دانشجویان بگویید: یک دیدار از من طلبکار شدند و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

احمدی‌نژاد: دانشجویان یک دیدار از من طلبکار شدند/ نمی‌خواهم فضا را ملتهب کنم

به گزارش پیارم  علیرضا کریمی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پس از حضور نیافتن احمدی‌نژاد در نشست اتحادیه در جمع دانشجویان و اعضای اتحادیه دانشجویان مستقل گفت: ساعت ۱۶:۱۳ همراهان رئیس جمهور سابق با ما تماس گرفتند و گفتند آقای احمدی‌نژاد می‌گوید: چون فضای دانشگاه تربیت مدرس ملتهب شده است و قصد این را ندارم در فضای فعلی آرامش کشور به‌هم بریزد، از دوستان عذرخواهی کنید.

وی ادامه داد: همراهان رئیس جمهور سابق تأکید کردند احمدی‌نژاد اعلام کرد: به دانشجویان بگویید یک دیدار از من طلبکار شده‌اند و از تک‌تک آنها عذرخواهی می‌کنم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: دقایقی قبل حتی در حال رایزنی با ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس جمهور سابق بودیم که تلاش‌های ما برای قانع کردن وی و احمدی‌نژاد به‌منظور حضور در دانشگاه نتیجه نداد و پاسخ منفی دادند.

وی همچنین با اشاره به برخی از مباحث پیش‌آمده در رابطه با حضور و یا عدم‌حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: دعوای اصلی رئیس دانشگاه با احمدی‌نژاد به ۶ ماه قبل برمی‌گردد که رئیس جمهور سابق به‌دلیل پایین آمدن رتبه علمی دانشگاه و تبدیل آن به محیط سیاسی دستور عزل آقای رنجبر را داده بودند و امروز نیز این مشکلات و مباحث دامن نشست سالانه ما را گرفته است.

شبکه اطلاع رسانی دانا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7136

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.