سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به اهمیت و نقش مساجد در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، دستگاه‌های متولی بازسازی در مناطق زلزله‌زده دشتی، بازسازی مساجد را در اولویت قرار دهند.     به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی صبح امروز در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی ...

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به اهمیت و نقش مساجد در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، دستگاه‌های متولی بازسازی در مناطق زلزله‌زده دشتی، بازسازی مساجد را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری فارس: اولویت بازسازی اماکن مذهبی در مناطق زلزله‌زده با مساجد است

 

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی صبح امروز در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی مساجد و حسینیه‌ها و مدارس مناطق زلزله‌‍زده شهرستان دشتی اظهار داشت: هم اکنون ۲۵ مکان مذهبی شامل، مسجد، بقعه و حسینیه در مناطق زلزله‌‍زده شهرستان دشتی که به دلیل زلزله تخریب شده و آسیب دیده بودند در حال بازسازی است.

وی خواستار تسریع در اختصاص اعتبارات برای بازسازی اماکن مذهبی مناطق زلزله‌زده دشتی شد و گفت: دستگاه‌هایی که روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آنان نیز کند بوده باید با شناسایی نقاط ضعف نسبت به تسریع در اجرای پروژه‌های خود اقدام کنند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی امر بازسازی اماکن مذهبی در مناطق زلزله‌زده دشتی، باید گزارش مصور از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های خود را به اداره کل مدیریت بحران استانداری ارائه کنند.

مرادی افزود:  همچنین دستگاه‌های مربوطه نسبت به افزایش اکیپ‌های بازسازی، به منظور تسریع در ساخت و ساز اماکن مذهبی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اولویت در ساخت اماکن مذهبی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی با مساجد است و دستگاه‌ها این موضوع را مد نظر داشته باشند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: نهایت تلاش و پیگیری ما این است که بستر لازم را برای امر آموزش و تحصیل در مناطق زلزله‌زده در زمان مقرر فراهم کنیم.

مرادی اظهار داشت: بازسازی و نوسازی ۱۶ مدرسه در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی در دستور کار است که با تلاش‌های فراوان اداره کل نوسازی مدارس و سایر دستگاه‌های مرتبط در حال اجراست.

وی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبار اما عملیات اجرایی بازسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده در روزهای اولیه پس از وقوع زلزله آغاز شد و کار هم تا حد قابل قبولی هم پیش رفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7122

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.