به گزارش هرمز، کارگاه آموزشی روانشناسی اعتیاد با حضور آقای جهانگیری مدرس دانشگاه و مسئول مشاوره خانواده مرکز بهداشت و درمان و جناب ستوان یکم محمد خانی ریاست بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان در دانشگاه برگزار گردید. در این کارگاه ستوان یکم محمد خانی تاریخچه موادمخدر در ایران را از عصر صفویه دانست و در مورد ...

به گزارش هرمز، کارگاه آموزشی روانشناسی اعتیاد با حضور آقای جهانگیری مدرس دانشگاه و مسئول مشاوره خانواده مرکز بهداشت و درمان و جناب ستوان یکم محمد خانی ریاست بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان در دانشگاه برگزار گردید.

dscf8159 300x225 برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی اعتیاد در دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه
در این کارگاه ستوان یکم محمد خانی تاریخچه موادمخدر در ایران را از عصر صفویه دانست و در مورد چگونگی استفاده از موادمخدر در گروههای سنی مختلف مطالبی را بیان نمود.
در ادامه آقای جهانگیری با اشاره به مواد اعتیاد آور آنها را به سه دسته مواد طبیعی، نیمه مصنوعی و مصنوعی تقسیم نموده و در مورد هر دسته، علل اعتیاد و راههای پیشگیری از اعتیاد مطالبی را بیان کرد.
وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان افزود: مصرف قرص های ترامادول و لیتیوم در بین جوانان بخصوص دانشجویان را مبنی بر تفکر اشتباه آنان که باعث تقویت حافظه می شود دانست. ترامادول از خانواده مسکن ها هستند که فعالیت مغز را کم می کنند مضرات این قرص از حشیش و هروئین نیز بیشتر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5682

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.