امام جمعه حاجی آباد گفت: دشمن با راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای میدان جنگ را به خانه‌های ما کشانده است . به گزارش پیارم, حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به وضعیت تاسف بار شبکه‌های ماهواره ای اظهار داشت:شبکه‌های ماهواره‌ای مهم‌ترین بلایی است که گریبانگیر خانواده‌ها و ...
امام جمعه حاجی آباد گفت: دشمن با راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای میدان جنگ را به خانه‌های ما کشانده است .

به گزارش پیارم, حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به وضعیت تاسف بار شبکه‌های ماهواره ای اظهار داشت:شبکه‌های ماهواره‌ای مهم‌ترین بلایی است که گریبانگیر خانواده‌ها و جوانان ما شده است.
وی در ادامه افزود: بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما محصول این سوغات شوم غرب است پدر و مادرها دائما باهم دعوا دارند حرمت بین فرزندان و پدر و مادر از بین رفته است.
امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به جایگاه زن در اسلام و غرب ادامه داد: اوج افتخار زن اروپایی چسباندن عکسش بر روی صابون است و همه توانمندی‌های زن درجوامع اروپایی در ارائه جسم و زیبایش است درصورتیکه حاصل نگاه اسلام به زن رشد و تعالیه و همراه و همگام با مرد کرامت پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر ماهواره‌ها، مراودت و رفتارهای ناصحیح، ارائه زیبایی به غیر از شوهر،حرف زدن زننده و خلوت کردن با نامحرم و ارتباط با محافل و جشن‌های ناسالم از مهم‌ترین آفات حجاب است.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنانش ماه رمضان را ماه سبک کردن بار گناهان دانست و افزود: دست کشیدن از گناه و معصیت مهم‌ترین عمل در این ماه است.


مختاری در پایان با اشاره به روزهای آخر دولت از خدمات ارزنده دولت نهم و دهم تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: دولت از پایتخت به استان‌ها و شهرها رفت در مسکن و شهرسازی، راه‌ها، اصلاح زیرساخت‌ها کارهای ارزنده ای شد البته نقاط ضعفی هم داشت که انشاالله رئیس جمهور آینده این نقاط را خواهد پوشاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5675

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.