به نظر می رسد انتشار این گزارش همزمان با طرح ادعاهای گروهک تروریستی منافقین درباره برنامه هسته ای کشورمان، یک جنگ روانی بر علیه پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران باشد. به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، پنتانگون در گزارشی  مدعی شده است که “به زودی ایران موشک هایی را تولید می کند که قادر ...
به نظر می رسد انتشار این گزارش همزمان با طرح ادعاهای گروهک تروریستی منافقین درباره برنامه هسته ای کشورمان، یک جنگ روانی بر علیه پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، پنتانگون در گزارشی  مدعی شده است که “به زودی ایران موشک هایی را تولید می کند که قادر هستند آمریکا را هدف قرار دهند.”

 

در گزارش وزارت دقاع آمریکا آمده است که “منابع امنیتی و اطلاعاتی خبر داده اند، ایران در اوایل سال ۲۰۱۵ موشک های بالستیک بین قاره ای خود را آزمایش می کنند.”

 

این گزارش در ادامه آورده است: « کره شمالی نیز موشک هایی را به ایران صادر کرده و این در حالیست که چین نیز به  برگترین تهدید برای آمریکا تبدیل شده است.»

 

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، در گزارش های اخیر نیز آمده بود که چین و کره شمالی در حال تولید و آزمایش موشک های بین قاره ای هستند تا به آمریکا حمله کنند و به زودی ایران نیز در اوایل سال ۲۰۱۵ این نوع موشک را آزمایش خواهد کرد که در نتیجه ایران هم قادر خواهد بود، آمریکا را نشانه رود.

 

در این گزارش آمده بود که ایران در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه هدف گیری و دقت و برد موشک های بالستیک خود ایجاد کرده است.

 

به نظر می رسد انتشار این گزارش همزمان با طرح ادعاهای گروهک تروریستی منافقین درباره برنامه هسته ای کشورمان، یک جنگ روانی بر علیه پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران باشد. آمریکا سالهای طولانی است که به بهانه های مختلف برنامه “ایران هراسی” را دنبال می کند.

 

همچنین روزنامه دیلی میل، امروز در خبری به فعالیت های ایران و چین و کره شمالی برای تولید انبوه موشک های بین قاره ای پرداخته است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5671

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.