«اگر رییس جمهور دست به افشاگری بزند، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد [!]». مقاله آقای محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در روزنامه ایران با استقبال برخی رسانه های ضدانقلاب مواجه شده است. در همین راستا سایت اپوزیسیون خودنویس (khodnevis) خبر تیتر یک ...
«اگر رییس جمهور دست به افشاگری بزند، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد [!]».
مقاله آقای محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در روزنامه ایران با استقبال برخی رسانه های ضدانقلاب مواجه شده است.
در همین راستا سایت اپوزیسیون خودنویس (khodnevis) خبر تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشت: ««معاون سیاسی دفتر رییس جمهور با هشدار به مخالفان احمدی‌نژاد گفت اگر رییس جمهور دست به افشاگری بزند، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.

محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رییس دولت، احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین «شهید تهمت» خواند و با حمله به اصول‌گرایان منتقد احمدی‌نژاد، نسبت به افشاگری «هلاک کننده» رییس دولت هشدار داد.

 

 

بهداد با بیان اینکه افشاگری احمدی‌نژاد خطراتی دارد گفته است: «اگر خویشتن‌داری متعهدانه و سکوت هدفمند رییس جمهور در قبال ستم‌های صورت گرفته نبود، قطعا تمامیت ارضی و منافع ملی ایران در شرایط مخاطره‌آمیزی قرار می‌گرفت.»

 

 

وی نوشته سینه احمدی‌نژاد «به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده و چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.»

 

 

آقای بهداد در پایان هم نوشته که اطلاعات احمدی‌نژاد تاکنون به علت برخی ملاحظات، که البته تاریخ مصرف دارد ناگفته‌ باقی مانده است و ممکن است این سکوت شکسته شود.»»

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5646

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.