امام جمعه ی قشم نتیجه روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان سرنگونی نفس شیطانی دانست واظهارکرد: روزه زمینه ی برای نابودی شیطان درون وعبودیت انسانهاست. به گزارش  پیارم به نقل از هرمز، حجت الاسلام والمسلمین “رضاجوکار امام جمعه ی شهرستان قشم بعد از نماز ظهر وعصر در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان گفت: اعمال انسان با ...

امام جمعه ی قشم نتیجه روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان سرنگونی نفس شیطانی دانست واظهارکرد: روزه زمینه ی برای نابودی شیطان درون وعبودیت انسانهاست.


به گزارش  پیارم به نقل از هرمز، حجت الاسلام والمسلمین “رضاجوکار امام جمعه ی شهرستان قشم بعد از نماز ظهر وعصر در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان گفت: اعمال انسان با نیت خالص آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد و نیت روزه در ماه مبارک رمضان از اهمیت زیادی برخوردار است.

“امام جمعه ی شهرستان قشم با بیان اهمیت جایگاه نیت خالصانه در ماه مبارک رمضان افزود: نیت اختصاص به روزه ندارد و در سایر عبادت‌ها مانند نماز، وضو، غسل، خمس و زکات نیز لازم است،نیت به منزله ی قصد انجام آن کاراست.

حجت الاسلام والمسلمین جوکاربیان داشت:بهار ماه های قمری ماه مبارک رمضان است وبهار رمضان زیبایی قرآن کریم است

جوکاربا اشاره به نقش قران درزندگی مردم اظهارکرد:قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان ها در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی راهنما و هدایتگر انسان به سوی کمال است.

وی در ادامه بیان داشت:مهمترین نقش قرآن در زندگی انسانها ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5640

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.