یکی از رهبران اخوان‌المسلمین مصر از تلاش ریاست جمهوری این کشور برای مذاکره با رهبران این جماعت خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد البلتاجی» گفت که ریاست جمهوری یکی از شخصیت‌های مهم را برای مذاکره با رهبران اخوان‌المسلمین به منظور جلب رضایت آنها در خصوص اتفاقاتی که رخ داده ...

یکی از رهبران اخوان‌المسلمین مصر از تلاش ریاست جمهوری این کشور برای مذاکره با رهبران این جماعت خبر داد.

خبرگزاری فارس: تلاش ریاست جمهوری مصر برای مذاکره با اخوان‌المسلمین

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد البلتاجی» گفت که ریاست جمهوری یکی از شخصیت‌های مهم را برای مذاکره با رهبران اخوان‌المسلمین به منظور جلب رضایت آنها در خصوص اتفاقاتی که رخ داده و نیز پایان دادن به تحصن‌ها در مقابل آزادی رهبران اخوان‌المسلمین، اعزام کرد.

وی افزود که اخوان‌المسلمین نیز در پاسخ گفت که تحصن آنها به منظور آزادی رهبران جماعت اخوان‌المسلمین نیست بلکه به خاطر آزادی ملت است و حتی اگر رهبر این جماعت نیز بازداشت می‌شد باز هم آنها بر تحصن اصرار داشتند.

بلتاجی که از بالای سکوی اصلی در میان تحصن‌کنندگان در میدان رابعه العدویه سخن می‌گفت، اظهار داشت: تعدادی از اعضای اخوان‌المسلمین که آزاد شده‌اند در زندان به دست افسران امنیتی شکنجه شده‌اند اما با این حال با بازگشت به منزلشان مخالفت کرده و به جمع تحصن‌کنندگان در میدان رابعه العدویه پیوسته‌اند.

این رهبر اخوان‌المسلمین از حاضرین در میدان رابعه العدویه خواست تا فردا جمعه پرچم مصر را در میدان بالا ببرند و این پیام را بدهند که انقلاب ادامه دارد و افزود که فردا جمعه و روز ۱۰ رمضان نیز تظاهرات میلیونی برگزار می‌شود و به اذن خداوند ۱۷ رمضان نیز پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5638

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.