رئال مادرید بازیکن خود را به ارزش ۱۰ میلیون یورو به ناپولی فروخت. به گزارش پیارم به نقل از هرمز، خوزه کایخون رسما بازیکن ناپولی شد. باشگاه ایتالیایی حدود ۱۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن که روز گذشته به ناپل رفت، خواهد پرداخت. وی امروز معاینات پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و در ...

رئال مادرید بازیکن خود را به ارزش ۱۰ میلیون یورو به ناپولی فروخت.

13920418000109 PhotoA کایخون رسما به ناپولی پیوست

به گزارش پیارم به نقل از هرمز، خوزه کایخون رسما بازیکن ناپولی شد. باشگاه ایتالیایی حدود ۱۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن که روز گذشته به ناپل رفت، خواهد پرداخت. وی امروز معاینات پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و در صورتی که همه چیز خوب باشد، به مدت ۵ فصل با این تیم قرارداد می‌بندد. او سومین بازیکنی است که در این فصل رئال را ترک کرده است؛ پیش از وی کاروالیو (موناکو) و اسین که پس از پایان دوره حضور قرضی‌اش در رئال به چلسی برگشت، مادرید را ترک کردند.

کایخون دو فصل پیش از اسپانیول با مبلغ ۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست بنابراین مادرید در فروش وی حدود ۵ میلیون یورو سود کرده است. وی ۲۰ گل در ۷۷ باز به ثمر رساند و اعتماد مورینیو را جلب کرد. اکنون باید ببیند آیا می‌تواند زیر نظر رافا بنیتس، سرمربی ناپولی نیز همان عملکرد را داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5604

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.